Selesai pengenalan aku dihantar pulang ketaman tadi dan alangkah terkejutnya aku apabila mendapati bahawa ada geng gedik yang macam sotong tu memijak pokok bunga yang mekar di situ sambil berkata.
Menyampahnya aku kat bunga ni ish "!! Kata seorang yeoja yang memakai tanda nama soulhyun lalu dia memijak bunga kesayangan ku yang jin oppa tanam.
Tiba tiba mata ku berubah menjadi merah aku dapat rasakan api membara dan dalam sekelip mata baju dan warna rambut ku berubah menjadi merah.
Terkejut beruk diorang apa bila melihat aku keluar sambil menahan rasa marah.
Weh si nerd tu ada kat sini tapi dia nampak lain? " soal seorang yeoja yang bernama Choa.
Lantak la jom belasah dia " kata seorang yeoja yang bernama yuju.
Lalu mereka semua menukarkan diri menjadi vampire dan menyerang tzuyu .
Tzuyu hanya pandang mereka dan mereka terbang melayang masuk tasik sangku kat pokok dan soulhyun dia biar.
Berani ko musnah bunga kesayangan aku ko memang cari nahas !" kata tzuyu lalu keluar api yang sangat marak di tangan tzuyu dan dia ingin membaling api tersebut namun seseorang telah memeluk dia menyebakan tzuyu berubah kepada bentuk asal soulhyun sudah hilang bersama kawanya.
Tzuyu merasa pelukkan itu sama macam jin cuma dia rasa sangat tenang dan perlahan lahan pakainnya bertukar menjadi warna unggu bergitu juga dengan mata dan semua di situ membeku dengan ais yang berwarna unggu itu . Namja yang memeluk dia ialah V dia menangis didalam dakapan v dan v membisikkan sesuatu di telinga tzuyu..
" ko jangan sedih aku selalu ada untuk ko " bisik v kata kata v membuatkan tzuyu gembira dan dia memeluk v dengan kuat.
Dia tak tau kenapa dia tenag sangat bila dekat dengan v sama macam jin cuma bila dengan v kuasa dia berasa sangat lemah dan dia juga berasa gembira.V pov.
V memeluk tzuyu dengan erat dan tanpa sedar tzuyu sudah tidur dan baju tzuyu sudah pulih menjadi uniform sekolah dan begitu juga dengan cuaca.
Dia mengangkat tzuyu gaya bridal style lalu meneleprot kan diri ke subuah rumah yang cantik dan besar.
Someone pove.
" tak pe v aku akan pastikan ko jatuh kat tangan aku
Continue