You ( New Vampire ).

214 15 0
                                    

Hari pun sudah malam tzuyu melangkah pulang kerumah dalam perjalanan pulang dia melalui sebuah lorong yang gelap dan Agak sunyi. Tiba tiba....

" hai cik adik jom la ikut abang " kata seorang namja yang nampaknya mabuk lalu dia memegang tangan tzuyu dengan kuat hingga menyebabkan tzuyu menjerit kecil. Tiba tiba datang seorang namja lalu menumbuk muka namja yang memegang tangan tzuyu tadi. " v? " soal tzuyu. Betul
Namja tersebut adalah v..

Dia menumbuk muka namja tersebut bertalu talu dan akhirnya namja tersebut melarikan diri bersama sama dengan ahli kumpulan nya.
.

V dengan perlahan-lahan berjalan ke arah tzuyu yang ketakutan tiba tiba seperti ada sesuatu yang menikam badanya hingga menyebabkan tzuyu terkejut lalu dengan sepantas kilat dia berlari dengan laju kearah v yang sedang memengang perutnya yang mengalirkan banyak darah rupanya salah seorang daripada kawan namja yang dibelasah oleh v itu lah yang menikam badan v.

Namja tersebut gelak melihat tzuyu menangis.

Tiba tiba angin yang kuat datang menerpa badan lelaki tersebut hingga menyebabkan gelak nya terhenti dan tiba-tiba rambut tzuyu berubah menjadi purple keorenan dan juga matanya dia memandang namja itu lalu pisau itu bergerak menuju kearah dada namja tersebut lalu perlahan lahan pisau itu menusuk dada namja iti.

Hingga menyebabkan lelaki itu mati lalu tzuyu meneleprotkan diri kearah dorm bts.

Setibanya di dorm bts dia terus menekan loceng pintu.  Dan orang pertama yang dilihat ialah rapmon. " tzuyu.....  Tzuyu macam mana ko boleh ada kat sini?  Kenapa dengan v?  " bertalu talu soalan yang dituju oleh rapmon hingga menyebabkan tzuyu pening dan dia terus merempuh masuk lalu meletakkan v diatas sofa.

Semua ahli bts yang baru turun terkejut melihat tzuyu yang berubah dari segi muka dan rambut dan apa yang paling mengejutkan ialah mereka melihat v dengan darah yang banyak.

" wei tzuyu ko buat apa dengan... " kata-kata suga terhenti apabila tzuyu pengsan laju saja mereka mengangkat tzuyu dan v kedalam bilik rawatan.

Ko rasa tzuyu tu ada benda tu ke "? Soal jhope kepada rapmon " maybe? " jawab rapmon..

Continue

Flower Vampire.Where stories live. Discover now