Sekolah.
"V hyung macam mana ni kuasa jahat tu dah aktif dalam diri diorang apa kita nak buat ?" soal jungkook .
"Ada satu cara " kata v " apa ?" soal jungkook. "Kita kena cari cincin berwarna peach yang ada bunga warna putih kat atas dan lontarkan kat diorang benda tu akan serap segala kegelapan yang ada dalam badan diorang " terang v " tapi hyung kookie pelik kenapa diorang tak percaya kita ni soulmate diorang? " tanya jungkook " molla " .
" jom cari cincin bunga tu " ujar jungkook.Mereka pun berjalan keluar dari pintu bilik dalam perjalan omma dan ayah dan omma v datang bersama omma dan appa jungkook.
" jungkook, v kami nak bagi kamu benda ni "kata omma v lalu menyerah kan cincin tersebut kepada v.
Jungkook membukanya lalu terlihat la dua buah cincin yang sangat cantik.
" omma macam mana omma ada benda ni? " soal v " omma dan werewolf kingdom dah lama simpan benda ni namanya magic flower ring jaga elok-elok tau " kata omma v lalu menghilang bersama werewolf king&queen.
Sementara itu di rooftop tzuyu dan eunha sedang mengarah kan tenteranya supaya membuat senjata.
" hari pembalasan akan kembali " ucal tzuyu sambil memandang eunha begitu juga dengan eunha.
Mereka tersenyum sinis.
Continue.
♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬
Readers maafkan autor lambat update tolong la komen kalau tak autor malas nak update . Thanks azleenaali sebab sentiasa komen. 😊😊