Tzuyu Dream.
Aku kat mama ni?" soal tzuyu .
Awak ada dekat grimer dunia vampire yang hanya ada puak terkuat " kata seorang yeoja yang menyebabkan tzuyu terkejut ya mukanya sangat sama dengan tzuyu.
Neo nugu? Soal tzuyu terkejut. Mukanya sama hanya mata nya sahaja yang berwarna lain .
Saya moyang awak " kata yeoja itu
Saya nak bagi tau awak yang awak kena balik ke istana sekarang jugak " " istana kat mana? " soal tzuyu.Dan saya nak awak cari mate untuk lindungi diri awak arachi?"!
Awak akan tahu nanti. " balas yeoja itu dan aku rasa pening dan rasa nak pengsan.Sedar saja aku terbaring dekat taman .
Istana ?mate ?* soal hati tzuyu.
Tanpa berlengah tzuyu terus pergi ke sekolah tapi tenaganya seperti tidak mencukupi tapi dia kuatkan semangat.
Dia pergi ke sekolah dengan sisa tenaga yang ada dia berjalan ke dalam kelas lalu duduk disebelah v yang sedang berborak dengan kawanya.
V pov.
Kenapa dia ni macam tak sihat je? Wait kenapa aku risau? Argbh * rakan rakan v yang lain memandang v dengan pelik sebab mereka boleh baca isi hati v.
Kringg.
Waktu rehat tzuyu berjalan sambil memegang kepalanya yang sakit tapi dia tetap berjalan ke arah rooftop lalu duduk disitu.
Tampa sedar masa pun berlalu dan tzuyu pun turun untuk kembali ke kelas dalam perjalanan dia bts memanggil tzuyu.
Korang nak apa? "Soal tzuyu dengan nada lemah. " macam mana ko jumpa v? Ko jumpa dia kat mana bla bla bla " banyak betul soalan daripada jhope sampai lah satu soalan tzuyu tak dapat tahan dan akhirnya pengsan dan jatuh dalam dakapan v.
Ayok tak tayok hope ko buat apa kat tzuyu sampai dia pengsan? " soal rapmon.
Aku tak buat apa apa.... " ayat hope terhenti apabila menyedari yang kawanya yang lain sudah pergi.
Skip.
V menjaga tzuyu kerana ahli lain tak sama kelas guru kelas tak datang jadi dia jagalah tzuyu.
Jangan.... Jangan " " dah kenapa dengan tzuyu ni? " soal v.
Jangan sakiti dia " bertambah hairan lah v lalu dia meletakkan tangan pada dahi tzuyu lalu memejamkan mata .
Dalam mimpi tzuyu.
V berjalan hingga lah dia ternampak tzuyu menangis sambil memeluk seseorang dan namja tersebut ialah v.
V mula hairan macam mana aku ada dalam mimpi dia.
Tiba tiba ada sebuah cahaya dan didalam cahaya tersebut menunjukkan tzuyu menagis sambil memeluk seseorang dan orang tersebut ialah jin. .
Kenapa hyung ada dalam ni dan kenapa dia menagis ??* soal v.
Continue