Jungkook dan V buntu apa patut diorang buat tapi diorang kena kuat.
Lalu mula lah pertempuran antar mereka.
Tiana menyerang V dengan pedang yang keluar dari tangan nya.
Eun won berubah menjadi serigala yang berwarna hitam ,kelabu lalu menyerang jungkook.
V dan jungkoom tak mampu melawan dihapan diorang kekasih hati dalam badan diorang roh jahat yang merasuk diorang tak tau nak pukul ke tak.
Akhirnya diorang ambil kesempatan tu untuk lekat kan cincin tu tapi yak berjaya.
" hyung macam mana ni? " soal jungkook "molla " kata v lalu mereka berpecah.
Situasi V .
"Tzuyu tolong la ingat aku " kata v " aku kata aku bukan Tzuyu aku tiana faham tak!! " jerit nya.
"Memang ko tiana tapi badan tu tzuyu punya " kata v kuat lalu dia berhenti mengambil nafas lalu berkata " tzuyu aku nak bagi tau ko saranghea tzuyu aaa!!!!!" jerit v.
"Berhenti argggg !!!!" jerit tiana lalu terjatuh ke tanah v menggunakan kesempatan itu lalu meletakkan cincin di jari tzuyu lalu perlahan lahan baju tzuyu yang berwarna hitam tu berubah menjadi pink terang. V menagis kegembiraan.
Situasi jungkook.
" eunha tolong la aku tak nak ko terluka " kata jungkook.
" heh terluka mimpi la " kata eun won.
Lalu jungkook berdiri dan menghentakkan kakinya lalu satu tumbuhan tumbuh dari tanah lalu membelit badan eun won lalu perlahan-lahan jungkoom berjalan lalu memakaikan cincin itu ke tangan eunha lalu perlahan lahan eunha pengsan.
Continue