Lalu mereka terus berjalan dan sampai di perkarangan sekolah semua mata memandang tzuyu dan eunha dengan pandangan pelik.
"Tzuyu kenapa diorang pandang kita pelik? "- soal eunha sedikit takut.
"Molla " hanya itu yang keluar dari mulut tzuyu. .Jungkook dan v sudah bersedia mereka ingin meluahkan perasaan hari ni dan malam ni jugak.
Muzik dimainkan dan mereka semua menari tiba tiba tzuyu dan eunha terasa di terik ketengah dan dua buah lampu menyuluh mereka berdua dihadapannya ada v dan jungkook berjalan lalu meng hulur kan tangan tzuyu dan eunha pun menyambut nya lalu menari bersama.
Tamat lagu jungkook dan v melutut lalu mengeluarkan cincin lalu melamar.
Eunha dan tzuyu terkejut lalu menerima cincin tersebut dan mereka berpelukan.
Tiba tiba rantai itu bercahaya dengan sangat terang hingga menyebabkan semua orang menutup mata.
Manakala eunha ,jungkook, tzuyu dan v hilang.
Mereka di bawa ke sebuah bilik yang mempunyai pokok yang cantik pokok itu bercahaya dengan sangat terang lalu datang seorang perempuan lalu berkata.
" kamu sudah menjumpai mate masing masing jaga dan jangan bagi mereka terluka arrasoe? " kata perempuan itu lali hilang..
Dan muncul beberapa gambar mereka saling berpelukan.
Ani itu bukan mereka tapi moyang mereka.
Continue .
Maaf kalau saya lambat update kadang kadang lupa jadi tolong komen dan ingat kan tau saya sebenar penat dan malas tapi saya terpaksa. But jangan risau saya akan tetap update. *^▁^**^▁^*