1.

185 5 1
                                    

Jag drar jackan tätare kring kroppen innan jag försiktigt trycker upp porten och går ut i höstkylan. Det blir så mörkt så fort nu, klockan är bara 20.30 och redan är det väldigt mörkt ute.

Gatlamporna lyser upp den löv täckta trottoaren. Vi hade bråkat, igen. Jag hatar dom verkligen. Mamma och Pappa bryr sig inte. Det har dom aldrig gjort. Allt verkar så bra. Som jag har ett perfekt liv, men nej. Allt vi skulle göra var att fira min bror som precis flyttat hemifrån, allt var bra tills de börjar. De börjar berätta om hur duktig och långt han kommer komma i livet jämfört med mig. Jag kanske överdriver, jag vet inte. Kanske är det faktiskt mig det är fel på, jag har nog aggressionsproblem och jävligt låg IQ.

En kall vind blåser i mitt blonda hår. Jag ser busshållsplatsen lyser lite längre fram. Det står någon där. Jag känner igen hans ljusbruna jacka. Men eftersom han står me ryggen mot mig ser jag inte vem det är.

Jag ställer mig en bit ifrån honom och sneglar mot hans ansikte i ett försök att se vem det är men det är för mörkt. Bussens lampor lyser upp och jag börjar sakta gå lite framåt. Aron? I tredje ring? Skitsnygg och en riktig badboy. Ska erkänna att jag kanske har ett litet Crush på honom men han vet inte ens om att jag existerar.

Jag sätter mig på de blåa slita sätet. Bussen var helt tom. Jag satte i mina hörlurar. Jag smyg tittar lite på Aron som sitter några säten framför mig. Hans bruna lätt lockiga hår e så fint. jag får en följningsförfrågan på instagram av "AronHed". Jag tittar upp på honom. Han vet vem jag är? Jag accepterar och skickar själv iväg en. Efter ett tag lyfter han huvudet och kollar bak på mig, hans choklad bruna ögon tittar rakt in i mina och jag känner hur mina kinder blossar upp och jag rodnar. Aron i trean vet vem jag är...

----------------------------------------------
Hej, detta är fösta kapitlet av "BadBoy good kiss" 💗 Det kommer handla om Aron, Hannah och några till. (Hanna är alltså tjejen i texten ovan)
Hoppas verkligen ni kommer gilla den💗💗

Badboy good kissWhere stories live. Discover now