4.

116 4 0
                                    

Hannahs POV

Hans sexiga röst gav mig en lång rysning längs med hela ryggraden.
Jag reser mig tyst upp och han lossar det hårda greppet om min handled som lämnar ett rött märke efter sig. Han visar mig vägen ut ur rummet och ned för trappan.

Alla killarna sitter i soffan och studerar mig från topp till tå, även Aron.
- Sätt dig, säger killen som precis hämtat mig.
Jag sätter mig, fortfarande helt tyst.
- Vi vill ha information av dig, säger killen med blont hår som sitter till höger om Aron. Jag skakar bara på huvudet.

- Om din bror, fortsätter Aron.
Jag sitter med ett helt tomt ansiktsuttryck och bara skakar på huvudet.
- Så du tänker inte prata? Frågar en kille med svart hår.
Jag skakar på huvud ännu en gång.
- Gör det du måste Aidan, säger killen som kom ned med mig. Han med det svarta håret som tydligen heter Aidan reser sig upp och ställer sig bredvid mig. Jag följer han nervöst med blicken och ska precis resa mig upp när han drar fram en pistol som han riktar mot min tinning.

- Jag tycker du ska berätta vad vi vill veta, säger Aidan och flinar mot mig.
- Han bor i en lägenhet och heter Adam, börjar jag men blir avbruten.
- Inte den brorsan, den andra, den kriminella, säger Aidan.
- Jag har bara en bror, säger jag och tittar frågande på honom.
- Carter hon ljuger, ryter Aidan mot killen som kom ned med mig. Carter tittar på mig med en smått irriterat blick.

- Berätta sanningen nu, Säger han och tittar mig rakt in i ögonen.
- JAG HAR INGEN MER BROR, skriker jag och alla ryggar tillbaka av choken efter mitt skrik.
- Jag tror hon e seriös fan, Säger Aron och tittar först på Aidan också sedan på Carter.

- Andrew ta upp henne igen, säger Aidan och killen med blont hår tar order och hjälper mig upp.
- Bäst för dig att du inte ljuger, säger han innan han smäller igen och låser dörren efter sig.

Carters POV

- Hur fan gör vi nu, säger Kevin och tittar upprört på mig.
- Vi fixar det, säger jag och fortsätter kolla på skärmen.

Andrew kommer ned för trappan och kastar sig på soffan.
- Vem tror ni knullar henne först, säger han och flackar med blicken över alla.
- Aidan, säger Parker, Kevin och Aron i kör.
- Varför tror ni de, säger Aidan och tittar frågande på dem alla tre.
- Du skojar va, svarar Parker.
- Nej, säger Aidan.
- Du kastar dig ju på varenda tjej, säger Kevin.
- Inte alla, säger Aidan och kastar den kudde på Kevin som fångar.

- Ska vi lira lite FIFA, säger Aron och kastar sig på en av kontrollerna.
Killarna bråkar om vilka som ska få den sista kontrollen medan jag stänger ned datorn och drar en djup suck. Jag måste döda honom, även om han är pappa till Cornelia.

Badboy good kissWhere stories live. Discover now