10.

66 2 0
                                    

Aidans POV

- Oj, säger jag bara.
- Mm, svarar hon.
- Hur mår du? Säger jag.
- Varför bryr du dig ens?
- För jag vill verkligen inte förstöra allt med dig oxå, säger jag samtidigt som jag lägger en hårslinga bakom hennes öra.
- Det är nog lite försent, säger hon och vänder bort huvudet.
- Då vill jag börja om.... Hej jag heter Aidan, säger jag och räcker fram handen för att hälsa, hon tvekar lite innan även hon räcker fram handen.
- Hej Aidan, svarar hon. Jag heter Hannah. Vi pratar och berättar om oss själva som att vi aldrig hade träffats förut.
- Hur mår du, frågar jag ännu en gång och hoppas på att få svaret.
- Bättre nu när jag har fått pratat med dig, svarar hon och ler. Jag ler lättat tillbaka.
- Vill du gå in? frågar jag.
- Nej vi kan stanna här ute lite till, säger hon.
- Okej, svarar jag och lägger armarna om henne och hon lutar sig mot min axel. Det är såhär det ska vara.

Vi sitter där ute cirka en halvtimme till och bara tittar på stjärnorna. Allt var så tyst och lugnt. Det enda som hördes var hennes andetag och ibland ljudet från en vindpust. Jag känner hennes varma hud mot min, känner hennes andetag, känner hela henne. Hon är så fin. Jag stryker handen över hennes blonda hår och hon andas djupt. Jag lutar pannan mot hennes huvud och hon reser sig sakta upp. Hon sätter sig i mitt knä med ansiktet mot mig. Hon placerar händerna på min nacke och pressar försiktigt sina läppar mot mina. Jag besvarar kyssen och lägger mina händer på hennes svank. Jag slickar henne lätt på underläppen för att få komma in i hennes mun och hon särar försiktigt på läpparna. Våra tungor rör sig i takt med varandra och allt känns perfekt. Hon drar ifrån och går ner för min hals. Hon lämnar små kyssar här och där innan hon stannar vid nyckelbenet och lämnar ett skarpt sugmärke. Jag lyfter upp henne med händerna på rumpan medan hon återigen hittar upp till min mun. Vi smyger försiktigt in och upp på mitt rum där jag lägger henne på sängen. Hon drar av sig Linnet hon har på sig så hon nu endast står i en svart spets bh och de blåa jeansen hon haft på sig hela dagen. Hon är så otroligt vacker. Hon tar tag i kanterna på min tröja och drar hastigt av den. Jag hittar tillbaka till hennes mun och vi fortsätter hångla. Jag smeker med mina händer längst hennes rygg ned till rumpan upp och igen. Masserar försiktigt hennes bröst medan hon börjar dra av mina byxor. Jag knäpper upp hennes bh och hon tar av sig sina byxor.

——————————————————————

Förlåt för ett kort kapitel men här iallafall ett till. Hoppas ni gillar det :)

Badboy good kissWhere stories live. Discover now