3.

121 3 0
                                    

HANNAS POV

Jag öppnar försiktigt upp ögonen och tittar mig omkring i det okända rummet. Vart fan är jag, tänker jag och försöker minnas hur jag hamnade här, men allt jag kan minnas är att jag, mamma och pappa bråkade hemma hos Adam. Skit samma, tänker jag och sluter ögonen igen.

Senare vaknar jag upp av att dörren öppnas och in kommer en kille i min ålder, vit t-shirt, svarta byxor och blont nästan vitt hår.
- Hon har vaknat, ropar han.
- Ta henne till "rummet", hörs en röst utifrån.
Den snygga blonda kille kommer fram till mig.
- Hej gullet, säger han och hans havsblå ögon stirrar rakt in i mina.
Jag bryter ögonkontakten och mumlar något ohörbart till svar.

Han tar ett stadigt grepp om min handled och drar med mig ut i en lång korridor. Jag har inga skor på mig. Mina nakna fötter tassar försiktigt fram på de kalla cement golvet. Vi går upp för en trappa och in i ett vardagsrum där det sitter fyra killar. Jag sveper med blicken men fastnar på killen i mitten, Aron. Minnena börjar komma tillbaka om kvällen, hur Aron hade sagt förlåt och allt sedan blivit svart.

- Damn vilka pattar, säger en solbränd kille med brunt hår.
- Vart hittade du den där Aron? Säger en annan och tittar fascinerat på mig från topp till tå.
- Ta upp henne, säger Aron och tittar på mig med sina choklad bruna ögon. Så jävla snygg tänker jag innan killen börjar dra i mig.

Vi går upp för ännu en trappa och upp på en övervåning. Han slänger in mig i ett rum med en stor säng, vita väggar och trä golv, mycket mer finns inte.
- Stanna här och försök inte att fly, säger han, hans mörka röst ger mig en lång rysning. Sedan stänger han dörren och låser.

ARONS POV

- Jävlar vad het hon va, säger Andrew.
Jag svarar inte.
- Vad gör vi nu då? Frågar Nathan.
- Ingenting, väntar, säger jag.
- Vi kan inte bara sitta här och vänta, säger Andrew och höjer rösten.
- Tills Carter och Aiden är tillbaka är det jag som bestämmer, ryter jag åt honom. Han svarar inte utan sitter bara tyst på sin plats.

Kevin kommer ned för trappan.
- Hon har inte sagt ett skit, säger han med en ledsam blick.
- Vadå trodde hon skulle slänga sig över dig och skrika "knulla mig" eller vad, säger Parker med ett flin.
- Nej men iallafall hej, säger Kevin och grimaserar.
Ytterdörren öppnas och in kommer Carter och Aiden in.
- Har ni henne?, sägen Carter och sveper med blicken över oss.
Alla nickar och Carter springer upp för trappan.

HANNAS POV

Det börjar bli långtråkigt. Jag har säkert bara suttit här i tio minuter, Max men det känns som jag varit här i flera år. Låset vrids om, handtaget trycks ned och in kommer en kille med ljusbrunt hår, mycket muskler men inte för mycket och mörka nästan svarta ögon.
- Kom, säger han bara.
Jag sitter kvar och sätter armarna i kors som en femåring. Han kommer fram till mig, farligt nära med läpparna och viskar....
- Jag sa kom.

----------------------------------------------

Hoppas ni tycker om den, mer kommer imorgon💗💗

Badboy good kissWhere stories live. Discover now