Hannahs POVJag vaknar av att jag hör Aidan stå och prata med Kevin som fortfarande har armarna om mig. Jag väljer att fortsätta blunda så de tror jag sover.
- Vad fan håller du på med, säger Aidan irriterat.
- Vadå säger, Kevin och gäspar.
- Hannah, svarar Aidan kort och jag hör hur han tar några steg fram och jag väljer att slå upp ögonen i hopp om att han inte ska göra något dumt. Han verkar ha lite problem med humöret. Aidan stannar.
- Det är frukost nu, säger han bara och vänder sig om.
Jag ligger kvar i Kevins armar och han kysser mig i nacken. Hans mjuka läppar mot min hud. Jag ryser längst hela ryggen.
- Gomorron babe, viskar han sexigt i mitt öra.
- Gomorron, svara jag kort.
Jag reser mig upp och gäspar. Kevin pussat mig på kinden innan han fortsätter in i köket.Han är så gullig, tänker jag men avbryter mig själv. Inga känslor Hannah, känslor gör dig svag upprepar jag gång på gång i mitt huvud. Jag har alltid varit så, aldrig visat vad jag känner aldrig för någon. Jag har bara gjort det misstaget en gång. Det var en kille som hette David, jag älskad honom, mer än allt. Men allt var slut på mindre än en sekund när jag så honom stå och kyssa en annan tjej. Jag gör aldrig om det misstaget.
Jag reser mig upp och går in till köket där alla sitter och äter. Lina har gjort pannkakor. Efter frukosten ska jag och Aidan diska. Vi diskar under tystnad. Jag diskar och Aidan torkar och ställer in i skåpen.
- Vad gör jag här egentligen, frågar jag och Aidan stannar upp mitt i torkningen av en tallrik.
- Vadåra, muttrar han och börjar torka igen.
- Nej jag undrar bara, säger och återgår till diskandet.
- Vi har ett uppdrag och behövde information från dig, säger han och fortsätter torka på den för länge sedan torra tallriken.
Jag mumlar något ohörbart tillbaka. Till min förvåning börjar Aidan prata. Han frågar massor om mina föräldrar mitt liv och vi börjar prata på om allt möjligt. Det var faktiskt riktigt kul. Han är kanske inte den där hårda känslolösa killen på insidan?Vi är precis klara med disken och sätter precis in den sista tallriken i skåpet när jag känner Kevin som lägger armarna om mig bakifrån. Jag drar mig ur hans famn och börjar torka av diskbänken istället.
- Vad är det, säger Kevin och kommer fram till mig.
- Inget, säger jag fortfarande med blicken på den blöta diskbänken.
Kevin kommer fram och lägger armarna om mig igen men drar mig åter igen bara undan.
- Säg vad det är, säger Kevin nu med lite mer irritation i rösten.
- Men herregud Kevin, jag sov me dig okej inget mer, säger jag, lägger tillbaka disktrasan och börjar gå ut ur rummet. Aidan som stod kvar tittade roat på Kevin och följde sedan efter mig.- Du är ganska lik mig vet du, säger Aidan och slår sig ned bredvid mig i soffan.
- Jaså, säger jag och sätter igång tven.
- Du tar vad du vill ha och går sedan helt känslolöst vidare till nästa ställe, säger han.
- Profetiskt sagt Aidan, säger jag med blicken fast på the Simpsons.
- Men allvar, erkänn, säger han och säger fingrarna under min haka för att sedan vrida mitt huvud åt hans håll så min blick möter hans.
- Du skulle kunna kyssa mig och sedan helt oberörd gå vidare och göra samma sak på Kevin, säger han och borrar sin blick djupt in i min. Jag kan inte låta bli att tänka på hur det skulle kännas att kyssa honom just nu.----------------------------------------------
Förlåt för dåligt kapitel men kände att jag behövde uppdatera💕
YOU ARE READING
Badboy good kiss
Teen Fiction- Jag måste dra nu, hejdå, säger jag och vänder mig om. - Hannah, ropar Aron efter mig och springer ikapp. Jag vänder mig om. - Förlåt, säger han. Jag fattar ingenting och ska precis öppna munnen när allt blir svart. Hannah blir kidnappad av ett...