2.

132 4 0
                                    

HANNAHS POV.

Jag reser mig upp och när jag går förbi Aron vickar jag lite extra på rumpan. Jag känner hans blick i ryggen. Jag går av och märker att även han gick av. Aja tänker jag och fortsätter kolla ned i mobilen när jag får ett meddelande på instagram DM. Det är ifrån Aron.

AronHed "hej :)"
Jag "Hej"
Aron är inte långsam med att svara.
Aron "Du går i 9an va?"
Jag "mm"
Aron "du ser bra ut"
Jag "k"
Han e säkert bara en player, varför tror jag ens att han faktiskt vill ha mej. Han e bara ute efter ett ligg. Jag raderar chatten och höjer musiken i mina öron.

När jag kommer hem slänger jag mig på soffan och sätter på tven. Mamma och Pappa stannar säkert hos Adam. De vill nog inte se mej just nu. Så gör de jämt när vi har bråkat, kommer inte hem eller bara drar. Jag känner hur tårarna bränner under ögonlocket. Men jag får inte gråta. "Inte vara svag" upprepar jag gång på gång i mitt huvud "inte vara svag".

Jag tar upp mobilen och kollar instagram. Ett nytt meddelande från Aron.
AronHed "vill du ses?"
"Vill du ses?" Tror han att han bara kan komma in i mitt liv eller då tror han fel. Jag vill inte ha något med den jäveln att göra. Jag svarar inte utan går istället in i köket och tittar ut genom fönstret. Fast just nu vill jag bara komma bort från allt. Den jäveln kan säkert hjälpa mig med det. Jag går tillbaka in i vardagsrummet och svarar på hans meddelande.
Jag "visst"

Medan jag väntar på ett svar går jag upp på mitt rum och byter om till ett par jeans med hål i och en svart långärmad polotröja. Sedan plingar det till i mobilen.
AronHed "parken om 10?"
Jag "Aa"
AronHed "ses där:)"
Jag svarar inte utan går istället ned för trappan och sätter på mig en grå bomber jacka och vita Nike air Max.
Jag trycker ned handtaget och kylan nästan boxar mig i ansiktet. Jag stänger dörren och börjar gå.

När jag är framme står Aron redan där.
- Tja, säger han.
- Hej, svarar jag kort.
Det blir tyst en stund innan han börjar prata. Vi pratar på om allt. Vi pratar och pratar i över en timme. Tillslut måste jag gå hem.
- Jag måste dra nu, hejdå, säger jag och vänder mig om.
- Hannah, ropar Aron efter mig och springer ikapp.
Jag vänder mig om.
- Förlåt, säger han.
Jag fattar ingenting och ska precis öppna munnen när allt blir svart.

----------------------------------------------
Nytt kapitel kommer ut snart💗
Puss o kram💗💗💗

Badboy good kissWhere stories live. Discover now