Prolog

179 10 1
                                    

Anatomia, ce este de fapt? Majoritatea stiu ca este biologia aceea destul de grea pe care o invata elevii de clasa a saptea.

Insa, eu am descoperit o alta parte a ei, anatomia sufletului, pe care, fara sa vreau am simtit-o chiar pe propria piele.

In ultimul an toate lucrurile s-au intamplat exact pe dos, oamenii s-au schimbat mult prea rapid si in viata mea au aparut unele persoane ce le-au inlocuit pe cele care au plecat, dar inca le simt lipsa. Poate voi reusi sa le recapat increderea si sa ii am aproape intr-o zi.

Am invatat ca orice se poate schimba, chiar intr-o fractiune de secunda. Am inteles ca fiecare clipa din viata noastra merita traita la maxim si valorificata, fiindca nu o vom mai avea altadata.

Nu voi vorbi acum despre biologie, asta e sigur, nu e printre materiile mele preferate. Va voi spune o poveste, povestea mea.

Totul poate incepe asa de frumos, sa se transforme in rau si la final, fie el ok sau nu, lucrurile se vor schimba iar, doar in bine.

Asa e orice sfarsit, indiferent de cat de dezastruos este inceputul sau cuprinsul unei povesti, mereu aceasta se va termina intr-un mod uimitor, pentru mine acela fiind cel in care am realizat tot ce am spus pana acum, orice conteaza in viata.

__________________________________
Hei hei! Am revenit! Acesta este al doilea volum de la cartea "Tocilara rebela".
Va recomand sa o cititi pe aceea mai intai si sper sa va placa si aceasta.
Bye!💋

-Ioanaali17-

Anatomia sufletuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum