Am ajuns acasa intreaga si cu capul calendar. Nu stie sa mai taca baiatul asta. Si totusi e asa dragut si saruta destul de bine... si se comporta asa dragut cu mine...
Cred ca incep sa il plac. Dar el oare ma place? Sau ar vrea sa fim impreuna? Ori asta a fost o gluma pentru el? De ce imi pun atatea intrebari?
Bleah... Am intrat in casa unde o gasesc pe Kate cu spatele spre mine cum se saruta cu Drake. Stai ce?! In sufrageria mea?!
Am gasit o vaza cu flori pe hol, am scos florile si cat de subtil am putut, m-am apropiat de ei si le-am turnat apa in cap. Apoi am mers la mine in camera.
-Maya! Ce dracu e in capul tau? urla Drake.
Ma intorc la parter si ma uit in ochii lui. Da, am darul de a ma uita doar in ochii oricarei persoane. Asa stiu ca e atenta macar.
-Pardon, acum stii cum ma cheama?
-Mereu am stiu, doar nu puteam sa uit acest nume frumos.
-I-auzi, te dai la mine in casa mea, cat timp aparenta ta "iubita" e in bucatarie. Curvar te-a mai facut ma-ta. Iesi odata din casa!
-Ma dai afara cumva?
-Exact! Iesi dracu din casa mea!
-O sa ma mai vezi pe aici! Iti garantez!
-Mhm. Valea!
A trantit usa si dus a fost. In sufragerie vine si Kate inca uda pe par si cu hainele putin sifonate. Vad ca am venit la timp.
-Maya, unde e Drake?
-A zis ca are o treaba si a plecat. De ce a venit aici?
-A zis ca vrea sa imi faca o vizita, sa iti faca o vizita, dar tu erai cu Alex deci l-am primit eu.
-Vezi sa nu il primesti in alta parte!
-Nu sunt o curva! indignata mai e.
-Huo, usurel, ma refeream la inima! Nu e omul pervers o data in viata si intelegi altceva.
-Cred ca e putin prea tarziu. Imi pare rau...
-Lasa, o rezolvam noi si pe asta. Ametitele alea au plecat?
-Da, apropo, cum a fost intalnirea?
-Foarte amuzanta! Am fost la un film de groaza, dragoste si comedie.
-Se poate? Stai, esti Maya, continua.
-Pai... Hai sa facem niste popcorn.
Si i-am zis in detaliu tot ce s-a intamplat in timp ce mancam. Mai mult a ajuns pe jos de la rasul ei, dar mere si asa. Daca nu mere, atunci pere. Cel mai naspa e ca trebuie sa curatam tot, dar asta e.
Tot restul serii ni l-am pertrecut stand de vorba si apoi uitandu-ne la "Harry Potter". Am reusit sa o conving. Sun o mare fana inca de mica. Cartea mea de suflet si filmul meu preferat. Cum sa nu vrei sa te duci la Hogwarts in loc de scoala?! Ar fi mult mai fain. Am vazut doar un filmin seara asta, dar reusesc eu sa o fac sa le vada pe toate.
Trebuie sa ii dau si ei din energia mea, altfel o sa ajung sa locuiesc impreuna cu o bunicuta care vrea ca totul sa fie ca ea. Ca tot mi-am amintit de bunicute, nu cred ca ii povestesc ce s-a intamplat, cel putin nu azi.
CITEȘTI
Anatomia sufletului
AcakAm revenit cu o noua carte... Aceasta este continuarea volumului "Tocilara rebela". Maya a pornit intr-o noua caltorie a vietii, incercand sa fie o fiica ascultatoare, o eleva model, un prieten devotat si chiar si o iubita excelenta, dar perfectiune...