Am deschis ochii si m-am trezit intr-o camera straina mie. Ma durea capul ingrozitor si inca simteam gustul de alcool. M-am intors intr-o parte, descoperind un trup cunoscut mie, care arata de-a deeptul uimitor.
Camera era decorata in nonculori si arata minunat. Nu cred ca baiatul asta are gusturi asa de bune, dar aparent are. Cred ca ma holbam la el, dar cine nu ar face-o?! Arata ca un inger venit din rai, dar interiorul sigur apartine iadului. In luna asta de scoala am descoperit ca nu e asa de bun pe cat parea in acea ultima zi de vara. Oamenii se schimba sau ii descoperi.
Si-a deschis ochii pe care ii adoram de-a dreptul si a zambit. Doamne, cat de dragut poate fi!
-Neata! il salut eu incet, amintindu-mi foarte vag ce am cam facut ieri.
-Neata, suparacila!
-Huh? Pai ce am facut?
-Sa zicem doar ca ai incercat sa sari pe mine de extrem de multe ori, chicoteste si ii iese la iveala gropitele dragute si proeminente.
Arata super. Chiar nu ma mira ce tocmai mi-a spus. Alcoolul asta, sper sa nu ma mai fac iar crita. Inca eram intinsa pe o parte si el la fel. Se uita la mine si eu la plapuma neagra ce era intinsa peste corpurile noastre. S-a apropiat incet de mine si m-a luat in brate, de parca as fi un copil mic ce vrea sa stea cat mai aproape de mama sa. Imi placea apropierea, dar era ceva cam mult.
Si eu tot confuza am ramas. Alex se comporta dragut cu mine si ma facea mereu sa rad sau sa ma enervez pe el, iar Tin, apare o data la ceva timp in viata mea si o intoarce pe dos.
-Culca-te iubito, e sambata si esti obosita, imi sopteste cu o voce groasa si atat de placuta la auzul meu.
Nu am mai zis nimic si l-am ascultat. Mi-am inchis ochii si am incercat sa adorm cu ajutorul batailor ritmice ale inimii sale ce imi alinau auzul. Si chiar am reusit.
Tin's POV
Eram la scoala ca orice alt elev obligat de stat sa mearga la aceasta inchisoare.
Dar totusi era ceva diferit. Aveam o presimtire ciudata ca se va intampla azi ceva si nu imi dadeam seama ce ar putea fi acel ceva. Am ignorat sentimentul si am plecat spre ora mea.
Aveam matematica. Deodata este strigata Maya, fata pe care am intalnit-o in vara in parc, in acea zi oribila. A incercat sa ma ajute, dar nu prea a reusit chiar daca asa a crezut.
Azi era absenta. Ma intreb ce s-a intamplat cu ea. Curiozitate pura.
La 6 se incheie tortura si ma duc spre casa, dar clubul imi face cu ochiul si ma gandesc sa intru sa imi iau si eu un pahar de ceva, orice.
Dupa primii pasi pe care ii fac in local vad la bar o fata distrusa ce avea doar pahare goale in jurul ei. Am mai gasit o persoana care face ca mine. E un obicei prost ai costisitor, dar cateodata folositor. Ma apropii de ea, poate fac si eu o fapta buna si o ajut. Raman uimit cand aflu ca acea fata era Maya. Parea mai buna de atat...
-Ce faci, Maya?
-Ce crezi ca fac? Ma inec in bautura. Tu? mi-a raspuns ea asa simplu si parca indiferenta.
-Am venit curand. De cat timp esti aici? Pare ca a trecut ceva.
-Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Fac ce vreau cu viata mea.
Nestiind cum sa reactionez m-am prefacut ca nu imi pasa si mi-am aprins o tigara, uitandu-ma cu coada ochiului la ea. Si asa am vazut ca se cam holba la mine si ma studia sau se uita la ceva din spatele meu. Nu, nu era nimic acolo.
Eram pe scaunul de langa ea siea s-a apropiat si mai mult de mine sarutandu-ma in final. Apoi mi-am dat seama ca vrea mai mult, dar nu pot sa ii fac asta, deci i-am oprit intentiile.
Poate ca sunt eu un nesimtit cu fetele, dar nu cu toate, ea nu merita asta. Recunosc un lucru ce nu ma caracterizeaza, dar am urmarit-o o vreme si am reusit sa descopar o fata de treaba, care vrea doar sa fie fericita, exact ca orice alta persoana.
-Maya, esti beata!
-Si ce propui? Stiam deja!
-Nu propun nimic! Doar ca tu esti pe cale sa iti faci un iubit si nu prea e corect sa reactionezi asa cu mine.
-Crezi ca ma intereseaza? Nu mai imi pasa de nimic! Stiu doar ca te vreau, acum!
Si a inceput sa devina tot mai provocatoare. Aproape ca ii indeplineam dorinta si mergeam intr-o camera, dar are iubit si nici nu vreau sa ii fac asta si apoi sa ma urasca. Am timp altadata.
Am adancit sarutul, macar de atat ma pot bucura si eu si am luat-o pe sus ducand-o la mine in masina. Gata distractia ta.
-Ce fac la tine in masina?
-Te duc acasa. Esti beata-moarta si nici sa mai spui ceva normal nu esti in stare.
-Ba da. Te rooog!
-Ce? Iti fac un favor! Altadata nu se va mai repeta!
-Du-ma oriunde, dar nu acasa! imi zice cu un ton hotarat.
I-am facut pe plac inca o data chiar daca nu stiu de ce, dar am facut-o. Am mers la apartamentul meu, fiindca nu aveam alt loc mai bun, plus ca vream sa o stiu in siguranta. Pana am ajuns am vazut ca a reusit sa adoarma. Am luat-o iar pe sus si am pus-o in pat.
Era imbracata incomod si m-am gandit sa ii dau ceva mai comod. Am facut un dus si m-am alaturat si eu ei.
Dar mica agitata s-a gandit sa se trezeasca mai devreme. Somnoros m-am trezit si eu si am luat-o iar in brate, facand-o sa adoarma iar.
Azi era o alta intalnire cu sefii, dar aparent nu ma duc. Doar trebuie sa am grija de micuta asta pana o duc acasa.
CITEȘTI
Anatomia sufletului
RandomAm revenit cu o noua carte... Aceasta este continuarea volumului "Tocilara rebela". Maya a pornit intr-o noua caltorie a vietii, incercand sa fie o fiica ascultatoare, o eleva model, un prieten devotat si chiar si o iubita excelenta, dar perfectiune...