8) Intalnirea imprevizibila

58 3 0
                                    

Se aude soneria. Vreau sa ma duc sa deschid, dar nimeni nu ma lasa. Kate se duce si aud de jos chicoteli. Daca e Drake la usa il bat. Inca mai am un pantof in mana.

Drake e fuckboy-ul de care ii place lui Kate. A aflat intamplator ca s-a mutat la mine si a zis ca vine in vizita. Dar eu nu il suport pe idiotul ala. Cred ca s-a culcat cu peste jumate din populatia feminina a liceului. Si acum s-a gandit sa gaseasca o fata pe care nu o merita si totusi ea l-ar baga in pat imediat.

Oarba, glumesc, nu face asta nici moarta sunt sigura. Are creier pana la urma, cam chinuit de inima ce bate cam tare pentru el de ceva timp, dar totusi il are.

Prea multe rasete. Izza se duce si ea jos sa vada ce se petrece. Eu am pus-o normal. Si am pierdut inca una. Iar chicoteli? Stai... e sase. Asta e Alex. Cat de proasta pot sa fiu?!

-Sunteti nebune?! V-a luat doua ore chinul asta care mi l-ati aplicat!

-Hai lasa ca arati perfect! zice mandra Merry.

-Scuteste-ma!

Si ma descalt si vreau sa plec. Le-am zis ca nu pot sa merg pe tocuri. Nu asculta, eu ce sa le fac.

-Nu lasi astea aici! Te incalti cu ele dau te bat eu!

-Gah, nu din nou.

-Ba da. Hai ca stii ca te iubesc!

Firar tu sa fii Demi. Si a urmat un sir lung de injuraturi soptite la adresa ei pe care abia eu le intelegeam.

Bun, mi-am luat gentuta, telefonul si gata. M-am tinut de fiecare centimetru de perete si de balustrada scarilor. Mama dracu m-a pus pe mine sa le las pe idioatele astea aici!

Am ajuns la parter, unde ma astepta un Alex la camasa.

-Vai vai, dar ce ne-am pregatit, il laud si eu putin ca stiu ca e mai ingamfat de felul lui.

-Mersi! Si tu, Maya, arati super!

-Mersi!

Si vacile mele autiste m-au impins ca altfel nu pot spune in dragutul asta ce ma astepta cu interes. Ma mir ca nu am cazut direct la picioarele lui, ca pe ale mele nu ma tin prea bine.

Ioi, imbratisare. Parfumul sau afrodisiatic imi invada simturile. Nu l-as mai lasa niciodata. As opri timpul si as sta in bratele lui pentru o vesnicie. Plus ca imi place parfumul, e caracteristic lui. Il simt ca zambeste si incerc sa ma retrag.

Ma vede ca merg cam greu si ma uimeste cand ma ia stil mireasa pana la masina auzind mici huiduieli in spate. Le arat semnul "pacii" si intru in masina. La picioarele mele se afla o cutie cu funda.

-Mersi ca m-ai carat.

-Mi-a zis Demi ca vine sa te aranjeze si la ea tocurile sunt cele mai importante. Dar nu mai pot sa continui cu explicatia ei, incepem sa radem amandoi.

-Mie imi spui? Are o teorie a ei si daca a inceput de la Adam si Eva... ma mir ca esti intreg mintal.

-Chiar de acolo. Si eu ma mir, crede-ma. Acum uite-te in cutie.

-Stai ce? Sper ca nu mi-ai luat cine stie ce chestie extravaganta ca te bat.

-Nu inca, doar deschide-o.

Cu putina teama  am luat cutia neagra in brate. Nu era prea grea si parea a fi chiar o cutie de pantofi. O nu, nu iar! Cu putina teama am deschis-o si mi-a placut interiorul.

Inauntru erau niste conversi negri asa draguti. Ii visez de o saptamana, dar nu reusisem inca sa ii cumpar. Ce? Nu sunt o bogatana fitoasa ce isi ia ce vrea cand vrea.

-Mersi mersi mersi! De unde stiai?

-Sursele mele top secrete.

Si vreau sa il pup pe obraz, dar se intoarce. Uuu, avem un rebel aici. Buzele sale carnoase si asa de dulci s-au contopit cu ale mele intr-un sarut asa de simplu, dar care mi-a transmis ceva. Ne-am despartit si el a pornit spre mall.

Si acum facem pee cuplul de adolescenti care merge la film. In timpul drumului cu masina m-am incaltat cu minunatii bascheti primiti si deja ma simteam mai bine. Pfiu!

Ne-am luat nachos si am mers la un film de groaza. Eu l-am ales. Sper sa ii placa.

A fost cel mai ciudat film la care am putut vreodata sa merg. Asta e clar. Langa noi a stat o batranica. Nu stiu de ce a venit ea la asa ceva, dar merge. Si pe parcurs totul a prins contur. Idiotul a gresit sala.

Doamne, imi venea sa il omor. Si unde am ajuns noi? La un film de dragoste. Prea siropos... Si batranica aia parca traia in drama aia. Apoi s-a apropiat de Alex si i-a pus mana pe picior. El s-a uitat la mine cu cea mai amuzanta fata posibila.

-Baiete, sa ai grija de fata asta. Nu o meriti, dar protejeaz-o.

-Scuzati-ma, dar noi nu suntem impreuna.

-A, nu? Atunci, imi faci si mie o vizita? ii face batranica asta cu ochiul.

Oficial am pufnit in ras. Deci asta ne credea impreuna mai intai si apoi il cheama la sex. Oamenii astia sunt din ce in ce mai nebuni pe zi ce trece. Eu stateam si radeam ca proasta. Dar e imposibil sa nu faci asta.

Tanti asta ii tot soptea chestii si se apropia cu mana aia osoasa si tremuranda de mititelul din pantaloni. Alex saracul a inceput sa tipe si a chemat paza la care a inceput si batranica sa urle ca din gura de sarpe.

-M-a agresat! Domnule, a zis ca vrea sa ma violeze! Nu e sanatos!

-Baiete, cum sa ii spui asa ceva unei femei de 80 de ani?

-Dar eu n-am facut nimic! Ma jur ca nu am facut nimic! Ba chiar ea s-a dat la mine!

-Nesimtitule! Cum poti sa spui asa ceva? intervine bunicuta care ii da o palma peste fata.

Si paznicul il ia de acolo. El se tot uita spre mine sa ii dau o mana de ajutor, dar el daca a gresit sala asta ii e pedeapsa. Ma uit pe bilete totusi si... eram in sala corecta. A pai bine ti-am facut atunci.

Eu zic film de groaza si tu ma duci la porcaria asta siropoasa. Bine ca se termina curand. La final i-am multumit bunicutei si am facut schimb de numere de telefon. Mi-a zis ca a fost platita de cineva sa faca asta. Deci cred ca o sa o sun cand am nevoie sa il sperii pe Alex.

De fapt, o chema Magda si era o femeie normala de 30-40 de ani. Lucra drept actrita si s-a intalnit cu Izza la teatru. Ea i-a propus acest rol si a acceptat spre amuzamentul meu. Cred ca o sa il mai joace de cateva ori.

Am iesit din sala si in fata era anchetat chiar Alex. Il tot intrebau cei din sala ce a patit, iar el exagera. Hai ca te fac eu sa taci. M-am dus la el si l-am sarutat. Simplu, nu putea decat sa taca.

-E nebun, lasati-l.

-Tocmai l-ai sarutat si ne zici ca e nebun? intreaba cineva din grup.

-E nebunul meu. Sa mergem!

Ne-am urcat in masina si el imi tot povestea teroarea prin care a trecut. De ar stii adevarul, cred ca si el ar rade de prostia sa.

Anatomia sufletuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum