3) Parcul de distractii

98 5 0
                                    

Acele clipe de tristete falsa s-au dus rapid. Dupa ce ne-au salutat cu adevarat de bun-venit, am mai vorbit si am aflat si cateva vesti.

Noi am fost plecate o luna intr-o vacanta bine meritata, in care ne-am distrat de minune, iar ei ce... S-AU DISTRAT MAI BINE DECAT NOI!  Doamne ce i-as bate, dar sunt si eu draguta azi, ii las sa se bucure de ultima zi de vacanta. Dur...

Am hotarat sa mergem pana la locul de distractie, care se afla putin mai in fata si fiecare a inceput sa se raspandeasca spre masinariile care mai de care mai impresionante. Vream sa ma dau iar in toate! Nu e de parca nu am mai facut-o, dar iubesc locul asta, mai ales acum.

 Vream sa ma dau iar in toate! Nu e de parca nu am mai facut-o, dar iubesc locul asta, mai ales acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dintre toate locurile, in roata cea mare ma simteam ca acasa. Era fantastic sentimentul pe care il traiam de fiecare data cand stateam in unul dintre acele scaune. Chiar l-am "chinuit" putin pe preferatul meu care imi apartine din acel moment. Stiu, sunt cam posesiva, dar doar cu lucrurile sau persoanele la care tin mult. Cred ca pot sa o numesc o calitate.

Stateam in gandurile mele nesfarsite ce se asemanau cu cerul instelat al unei nopti de vara. Va sosi curand si ultima din acest an, dar nu mai vreau sa ma mai intristez. Gata!

Am sarit din roata, nu eram prea sus, fiindca nici nu pornise, apoi m-am dus in mijlocul parcului si am inceput sa urlu. Zici ca eram lup. Toti oameni care se aflau sici s-au uitat la mine ca la masini straine, dar merge si asa.

-Ce? Nu e nimic anormal in lumea asta. Fiecare face ce vrea! Nu conteaza ce gandesti intr-un anumit moment, conteaza doar ce esti cu adevarat!

Din spate am putut sa aud un oftat, insotit de vocea lui Merry. Am uitat sa v-o prezint. Veti afla multe despre ea pe parcurs. Dar eu mi-am continuat asa-zisul discurs.

-Cine suntem noi cu adevarat?! Contam pentru cineva?! Daca nu avem alte persoane apropiate care sa tina la noi suntem decat alti necunoscuti ai aceste lumi. Tineti la prietenii vostri si la familie, altfel veti regreta! Cine e de acord cu mine?

Si am auzit alte tipete. Uii! O parte din scopul meu a fost atins.

-Asa! Acum hai sa ne distram! Sa avem cea mai tare ultima zi si seara de vara! O meritam cu toti, nu-i asa?

Acum alte urlete de daaa! Imi venea sa rad si nu stiu de ce. Deodata am simtit o prezenta in spatele meu. M-am uitat si langa mine era Tin, baiatul din parc. De data asta zambea si mi-a luat mana, a ridicat-o in sus.

-Pentru Maya! a strigat el cu un entuziasm aparte in voce.

-Pentru Maya! am auzit si glasul nebunilor mei.

In final vad ca mi-a mers planul. Toti care eram atunci acolo, am vorbit cu cei care se ocupau de parcul asta si i-am convins sa lase acest loc deschis pentru inca o luna.

Anatomia sufletuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum