2.

565 41 0
                                    

Zach???

"Zach? Mida sina siin teed? Kas sa mitte eelmine aasta kooli ei lõpetanud?" Ah kes on Zach? Minu endine boyfriend ehk siis nüüdne ex-boufriend.

"Janete? Sa? Tara? Te? Oota natuke... MIS ASJA?" Oli ta segaduses.

"Zach? Jenete-Marii?"venitas Tara mu nime "Te tunnete üksteist?" Jätkas ta.

"Ei sooviks, kuid jah!" Vastasin.

"Samad sõnad." Vastas Zach.

"Ooookeei...." Ütles Tara ja kõndis kontsa klõbinal oma kohale.

Natuke Tarast:

Nimi: Tara Stefi Michelson
Vanus: 16
Praegune boyfriend: Zach Tillson
Ex-boyfriend: Tom MackLier
Vanemad: Lisa Michelson ja Adrew Michelson

Ta vanemad on rikkad, noh, minul ka muidugi, aga ta ema Lisa on kohutavalt, ei, KOHUTAVALT oma tütre moodi: Roosa, beeš, tuus ja mees.

Aga tagasi loo juurde 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻

Läksin oma kohale ja panin koti toolile. Jälgisin pingsa pilguga Tarat. Kuidas ta saab?

"Kuidas ta saab mahutada kõik oma õipikud sellesse kärkotikesse? Alles reedel oli tal suurem kott!" Sosistasin Adele.

"Jamh, oli jah." Vastas Ade. "Või siis, sealt tulebad ta õpikud..." mingi kutt tassis sisse kõik Tara õpikud... issand jumal. Lõim käe vastu laupa ja toetadin küünarnuki lauale ning toetasin oma pea oma peopessa.

"Mida iganes Tara ei teeks, et ise neid, kellegi teise kasutatud, ōpikuid mitte puudutada." Pomisesin oma ette.

Siis tuli õpetaja klassi. Ta vaatas natuke ringi, ja sōnas....

***

Veel üks osa läbi, ma ei postita tihti kuigi mul ideid on, lihtsalt meil kõigil on eraelu ja selle kõrvalt ei jää mulle väga aega kirjutamiseks aga ma siiski püüan😊

Sellel pildil on Ade outfit...

Aga jah...

Enjoy😊

Hilja w.Luke HemmingsWhere stories live. Discover now