14.

291 40 0
                                    

"KURAT KÜLL LASKE MEID SISSE!! MA OLEN  JANETTE-MARII HAVENTE JUHUSLIKULT LINNAPEA TÜTAR!! KUI TE MEID KOHE  SISSE EI LASE SIIS  MA LUBAN MA KORRALDAN SELLE NII, ET TEID LASTAKSE LAHTI!!" karjusin sellele libule seal registratuuris otse näkku. Inimesed küll vaatasid imelikult, aga mul oli sel hetkel sellest jumala  pohhui. Ade on varsti samas olekus mis Calumgi, kui ta teda ei näe.

"Saage aru. Ma ei või teid sisse lasta." üritas see libu meile endiselt pähe määrida.

"TULGE EEST!" läksin ise selle arvuti taha.

Calum Hood kirjutasin ja seal oli: Palat: 206.

"Tänan, mitte  millegi eest," ütlesin talle. Kui me temast möödusime sisisesin veel talle: "Uskuge mind, te jääte peatsrlt oma tööst ilma."

Ruttasime teisele korrusele ja jahtisime kõik palatit 206. "SIIN!" lõugas Luke ja kõik tormasid ta poole. Astusime palatisse sisse ja seal ta oli. Hingas kuid teadvusetuslt.

"Appi," ütles Ade ja thank god, et Michaelil on kiire reageerimine ja ta püüdis minestava Ade kinni. Kutsusime õe ja ta tõi meile nuusk-piiritust.

"Kui halb tal on?" küsisin õelt, kui Ade oli kuukdamatus kauguses.
A/N kui keegi veel aru ei saanud, siis Ade oli nii kaugel, et ta ei kuuleks mis nad räägivad.

"Paar päeva  veel, siis saame teada, kas olukord on muutumss kriitiliseks, või te ärkab." vastas õde.

Piilusin hetkeks Ade poole: "Kas ta tüdruk, khmm, teda külastada saaks?"

"Jah  ikka." vastas õde.

Läksin Ade juurde ja võtsin tal käest kinni. 

"Kuidas tal on?" küsis tüdruk märgade silmadega mind puurides.

"Paar päeva, siis saame teada." ohkasin.

Ade tõusis püsti ja läks palati poole: "Ma kardan ta pärast."   sosistas ta.

"Mina ka." vastasin ausalt.

Tüdruk  sisenes palatisse ja mina kõndisin poiste juurde tagasi. Läksin Luke' kaissu kuigi, me pidime seda saladuses hoidma. Mis seal enam vahet on. Cal oleks rõõmus meie üle.

Sain siis ülebpika aja natukene aega ja kirjutasin selle osa lõpuni.

Ma tean, et siin, ei toimunud eriti midagi sellist wow'd aga ma siiski loodan, et teile meeldis!

Päikest!🌞

Hilja w.Luke HemmingsWhere stories live. Discover now