10.

378 41 3
                                    

Enne kui selle looga alustame, tahan mainida, et ma ei mäleta mis aastaaeg oli neil, niiet teeme nii, et on talv nagu praegu Eestiski.
***
3 päeva hiljem

Käisin just pesus ja kuivatasin juuksed.  Läksin kummuti juurde ja valisin omale sobivad riided(pildil) ja ajasin need selga. Suundusin tagasi vannituppa ja tegin omale umbes igapäevase meigi- katsin ära vinnid, huulepalsam, värvisin ripsmed jne. Võtsin oma telefoni ja kõndisin alla korrusele. Sõin ja panin mantli selga. Uggid jalga ja kott selga. Istusin autosse ja panin turvavöö kinni.

Sõit kooli kestis umbes 15 minutit ja mida lähemale kool jõudis seda kiiremini ja tugevamini hakkas mu süda lööke tegema. Kui kooli parklas olime hingasin sügavalt sisse ja välja mille peale mu ema ütles

"Tundub, et sa pole aastaaega koolis käinud. Noh, mine nüüd, ma jään muidu tööle hiljaks."

Astusin autost välja ja kōndisin kooli poole. Astusin kooli uksest sisse ja kõik oli tavaline nagu ennegi. Kõndisin oma lockeri juurde ning avasin selle. Panin oma mantli ja Uggid sinna sisse ja panin jalga vahetus jalanõud- Adi Superstarid(kas|ma|ei|maininud|et|nad|haigelt|rikkad?). Võtsin oma koti ja liikusin matemaatikaklassi.

Klassi saabudes vajus mu suu lahti.

"Ou-Mai-Gad" tuli sealt.

Terve klass oli täis plakateid: "UUS TUUS TUVIPAAR JANETE+LUKE!!"

Klass oli inimesi, juhuslikult minu klassikaaslaseid, täis ja haiges jmin käis.

"OU GUYS VAADAKE! Janete tuli kooli!" Karjus Jake.

Terve klass jäi vait ja vaatasid minu poole.

"Janete!" Jake jooksis mu poole. "Kuidas kommenteerid oma suhet Lukega?" Küsis ta.

"Kurat Jake! Kes sulle rääkis?" Küsisin vaikselt läbi kokkusurutud hammaste. "Jake!" Tõstsin häält.

"NOVOT KUI TORE! Janete vastab "Väga romantiline"."

"Jake!" Tõstin häält niiet nüüd kuulis seda terve klass.

"No mulle ütles seda..... aga vot, sina oled küll viimane inimene kellele ma seda ütlen.

"KURAT KÜLL JAKE, MA VIHKAN SIND!" Karjusin ja läksin oma kohale seinaääres, Ade kõrval. Võtdin kma telefoni ja muidugi messengeri.

Võtsin Luke chati lahti

"Kas sa soovid meile ka näidata mis te räägite?" Küsis Jake.

"Kurat Jake, mine perse!" Hõikasin talle.

Kenakke💕: MIS KURAT KOOLIS TOIMUB?
Star⭐️: Mis toimub?
Kenakke💕: JA KUS KURAT SA OLED??!!
Star⭐️: Oota Janete! Mis toimub?
Kenakke💕: MIKS SA TERVELE KLASSILE MEIE FUCKING SUHTEST RÄÄKISID?!?!
Star⭐️: Ash kurat!
Kenakke💕: ??
Star⭐️: Nojah, rääkisin Ashtonile ja, aga eg...
Kenakke💕: Kuradi Ashton ja tema suur suu.

***
Kas sellised 300-ja sõnalised jutud sobivad paremini kui 200-jalised? Antke kommentaarides teada.

Love ya💕
Winter❄️💕

Hilja w.Luke HemmingsWhere stories live. Discover now