Potym jak z Julią odeszlysmy udaliśmy się do jadalni . Na tą tak wyczekiwaną przez Julię pizzę.
~*~
Po zjedzonej pizzy poszłyśmy do mojego pokoju .
-Pogadaj z nim - pierwsza odezwała sie Julia .
-Nie !
J- Czemu ? Dobrze wiesz że gdyby nie ja tobyscie razem byli.....
K-przestań! To nie twoja wina ! Tylko jego....- gdy to mówiłam do pokoju wszedł Springi .S-Hey....
K- co Ci?
S-A co ma być ?
K-Mówisz jak byś był jakiś przybity....
S-Foxy ci powiedział?
K-Nie.....
J-Yyyyyy.... oco chodzi?
K- później ci wyjaśnię .
J-Ok.
S-wracając .... ja Ci powiem ....
K-Ook..kkkkej .
S-Bo on...No...Bo....to jest jebany skurwiel i pedal ! Próbował zgwalcic moją księżniczkę !!!- Wykrzyczal to na jednym oddechu cały ze złości ale jednak i smutku ...
J-Co kurwa?!?!? Jaki pedal !
K-.....
S- Rozumiem że nic nie mówisz . Ale zrozum on nie jest dla Ciebie ....-
Powiedział poczym opuścił mój pokujMy nie mając co robić postanowiłyśmy iść spać .
~*~
Obudziłam się o 9:02 . Byłam cała obolała. . Ale to przez Julię . Postanowiła W nocy mnie uderzać poduszkami i zepchnąć mnie z łóżka .
Więc spałam na ziemi ;-; .
LOL - - moje myśli powtarzały cały czas to jedno słowo .
Julia jeszcze nie wstała .... dobry czas na zemstę . Pujde tylko po potrzebne rzeczy .~*~
Dla jasności poszłam po:
-nożyczki , nic , naszywki i kosmetyki.
Najpierw lekko roscielam jej bluzkę . A później tak zaszylam żeby po jakimś czasie spadła . Jeszce naszylam naszywki . Umalowalam ją tak że lepiej nie gadać 😂 .
Po ok. dwóch kwadransach wstala Julia . Postawiliśmy iść na śniadanie . Gdy weszłysmy wszystko było ok . Do czasu , aż Julce spadła bluzka 😂Hey. Przepraszam że nie było rozdziałów ale mi się wattpad zjebal ;-; . Maraton będzie miał jescze 1 część . A później normalne rozdziały .
UWAGA
Możliwe ze zrobię Special na 100 gwiazdek - już było dawno 100 ale ciiiiii.
O i planuje też wam dac rysunki postaci ( tylko Kim , Kate ,Julii i jak ktoś dojdzie xddd ) które sama namalowalam więc mogą być brzydko xddd
Kc
~Rina XXX
CZYTASZ
Proszę , nie .... || FNaF
FanfictionHistoria o 18- letniej Kim Wieczorek , której matka nie żyje , a ojciec ją bije ,w swoje 18 urodziny wyprowadza się z domu .Ma oparcie w swoim chlopaku , Kubię , który okazuje się nie być taki super. Nie mając wielkiego wyboru zatrudnia się w Fredr...