Dobra tak zaczęłam się śmiać ze wszyscy na nas spojrzeli . Jeszce bardziej sie smialam . Bo miala taką tapete na ryju 😂
- Bardzo czerwone usta .
- Korektor ( taki bardzo ciemny)
-Cienie do powiek (też ciemne )
I ogólnie jeszcze parę kosmetyków tez ciemnych - w końcu ona jest taka "tamblr".
Jula zaczęła się śmiać . Ale po chwili zrobiła się taka czerwona ze złości 😂 .
Ups! Chyba zauważyła naszywki na swoim staniku z napisami
-"mow mi kupa"
-"jestem głupia"
Itp.
Wtedy zaczęła mnie gonić . Cały czas w staniku .
Z tego co widziałam to wszyscy (mówię o chlopakach ) zaczęli się slinic na jej widok - wszyscy oprócz Springiego i ..? Foxy-ego?!?!?!
Acha....
Dobra nie przejmuj się teraz tym dupkiem .
Ey ! Czy przypadkiem jutro nie mam zacząć "straszyć" stróżów nocnych ?
Okey. Jakoś to ogarnę . Teraz ważniejsze jest moje życie .Biegiem udałam się po schodach i weszłam do jakiegoś pomieszczenia.
Zabarykadowalam drzwi .
Odwrocilam się i ...?!?!?!?!
Co to ?
Jakieś pudełka podpisane "Animatroniki- dawne życie".
Otworzyłam pierwsze pudełko .
Jakieś kartki .
Wyciągam jedną .Zabójstwo
Postanowiłem zabić córkę sędziego . To jego wina....
Mógł mnie nie wsadzić do pudla na 5 lat za zwykły napad.
Wloze jej ciało do animatrona "Chica" .Dalej był opis jak powoli zabijał Chice czyli Skyler Ladsey .
W innych pudełkach było opisane jak zabijał inne dzieci ... I czemu ... poplakalm się . Narazie nie moge im tego pokazać . Muszę to jeszcze posprawdzac....Hey kup se klej ! Oto kolejny rozdzialik . Sorry ze krotki ale gdy go pisałam nie miałam pomysłu . I teraz wpadł mi taki fajny .... Ale będę takim Polsatem ....
Mam pytanie: chcecie się dowiedzieć co było na tych kartkach ? Albo chociaż jak mają na imię inne animatrony ?
Dzięki za już 132 gwiazdek I ponad 1,4 tyś wyświetleń . Jesteście SUPER kocham was 😘😘😘😘
Z tej okazji zrobię Special . Jeśli ktoś chce w nim być pisac w kom 👇Rozdział w sobotę /niedzielę .
~Rina
CZYTASZ
Proszę , nie .... || FNaF
FanfictionHistoria o 18- letniej Kim Wieczorek , której matka nie żyje , a ojciec ją bije ,w swoje 18 urodziny wyprowadza się z domu .Ma oparcie w swoim chlopaku , Kubię , który okazuje się nie być taki super. Nie mając wielkiego wyboru zatrudnia się w Fredr...