Rozdział 8

220 19 14
                                    

Foxy , powiedz mi ...- ciszej już mówię .
On nic nie odpowiada i wychodzi z pokoju .
Zaczęło mi się robić słabo . Postanowiłam pujsc spać .

6:05 PM

Obudziłam się i leniwie wstałam . Do pokoju wpadł przejęty Springtrap .
-Główna sala JUŻ ! - Wykrzyczal zdyszany poczym wybiegł .
Postanowiłam tam iść , bo czemu nie ?
Wstałam i wyszłam . Zobaczyłam wszystkich z naszej "rodzinki" stojących w jednym pomieszczeniu .
Jakieś 2 minuty później na wielką scenę wszedł Springi .
-Muszę coś wam ogłosić !-Powiedział
-Otóż ten idiota nie przestał zabijać .... jego kolejną ofiarą jest .... - w tedy się przerazilam, ale po chwili na scenę weszła jakas postać .
- Jest ... Julia. -powiedział poczym pozwolił się nam rozejsc.
Julia .... jest całkiem ładna . Ma  Kasztanowe wlosy związane w warkocze (zdj w mediach ) i brązowe oczy.
Jest ubrana w czarną bluzkę ,czarną spódnicę , WTF?  -CZY ONA MA SUPER STARY CZY MI SIĘ ZDAJE ?! ?!?! (Tak wiem głupia jestem poa.) No okey ma jeszcze koszule w  czarno -czerwoną kratkę zawiazaną na tali.
Postanowiłam do niej podejść .
-Hey ,Kim .
-Hey?-nie pewnie wystawilam jej  dłoń którą na szczęście uscisnela.
Wydaje się być taką typową "Tambrl Girl" - Tak wiem jestem animatronikiem ale jescze pamiętam niektóre modne i takie tam rzeczy .
Szczęście ze srajfona nie miała ...
No ok. Pomyślałam
A ona se Po prostu odeszła .
Coś czuję że to będzie przyjaźń na wieki "wyczujta ty ten sarkamz"

ZPW KATE 

Ta Nowa przez cały czas slinila się do Springtrapa .
Jeszcze jej pokaże kto tu rządzi .
- Hey -podeszłam do niej i się przywitalam.
- Hey - odpowiedziała z uśmiechem .
- Niech ci ten banan z twarzy zejdzie bo Springi jest mój i Ty mi go nie odbierzesz . Dziunu.
-Ty ?!?! Z nim haha .
-chcesz zobaczyć ?  Czekaj .

-Springtrap !-Zaczęłam wołać królika .
-co piękna, Ty moja krolewno ? -w jednej chwili staną koło mnie .
- chodź -powiedziałam i wyciągnęłam go na scenę .

-Chcemy wam coś ogłosić - głośno powiedziałam zwracając na siebie uwagę wszystkich . A Springtrap szybko zajarzyl oco chodzi i dokończył za mnie .
-Mianowicie jesteśmy parą -wszyscy zaczęli klaska tzw.  "Brawo" i krzyczec
Całus ! Całus ! - w tedy Springtrap się usmiechnol i popatrzył na mnie wzrokiem  -"mogę ?"
Na co pokiwalam głową .
On się usmiechnol jescze bardziej i zblirzyl nasze usta do siebie łącząc je w długim i namietnym pocałunku .
Wtedy wszyscy zaczęli Jeszce bardziej klaskać i wołać
-"uuuu...."
My się tylko zasmialismy i zeszlismy ze sceny .  Zobaczylam  tylko mine Julki poczym Springtrap wziol mnie za nadgarstek i pociągnął do pokoju ....

ZPW JULIA

Zabije ją ! Poprostu zabiej ! Springtrap miał być mój ! Ale w sumie ładny jest też Foxy . Może się na  niej zemszcze?  Wyrwe Foxy-ego i .... 😂😂😂 .
Tak to będzie dobra zemsta ....
Postanowiłam odrazu wypełnić mój plan .
Szukałam Foxy-ego . Aż w końcu go znalazlam .
-Hey ! - promiennie powiedziałam.
-Hey ? - Powiedział niepewnie.
Ja  przed nim stanelam i udałam ze rozwiązała mi się  sznurowka . Schylilam się ( hyhy - głupia jestem - poa ) Potem udałam ze się potknelam tak żeby mnie złapał . Naszczescie wyszło 😉 .
Dobra teraz najtrudniejsze .
Wzięłam jego twarz w moje ręce i go pocalowalam . On po chwili niepewności oddał pocałunek . Calowalismy się i calowalismy . On przygwozdzil mnie do ściany i robił wzorki swoimi palcami na moich plecah . Ja swoimi rękami delikatnie ciagnelam go za włosy  na co on wydał lekki jek .

ZPW FOXY 
To wszystko działo się tak szybko .
Muszę być szczery ...
Jest ona naprawdę SEXY .
Polizalem jej dolną warge i odrazu dostałem dostęp . Nasze języki toczyły walkę ....

ZPW KIM

Chodziłam po pizzerni szukając Foxy-ego <3 <3 <3
Aż Tu nagle idę i co widzę ?!?!
On lizal się z tą nową .
Zorbil mi to co zrobił Kuba . Kolejny chłopak któremu zaufalam . Kolejny mnie skrzywdził ....
Podbieglam do niego dając mu z liscia i wolajac
-i po huj to wszystko ?!?!?!

Poczym odbieglam .
Postanowiłam iść do Booniego .
-Hey - powiedziałam zaplakana.
-Hey , Kim co się stało .
-Foxy się stał .
- Co zrobił ?
- Zdradził mnie z tą "Tambrl" dziunią 😢😢😢
-Mam pytanie . Przetszymasz mnie u siebie w pokoju żeby on i nikt oprócz Ciebie nie wiedział gdzie jestem ?
-Oczywiście ,dla Ciebie wszystko  . -slodko odpowiedział.

________________________________
Takie cosik mi powstało 😂
Jula zabiejsz mnie 😂
Zajebiscie to wymyslilam .
Wiem xd Też Cię kocham kc  <3
Dla wszystkich czytelników :
Ta Nowa Julia to moja przyjaciółka ze szkoły 😂
Wiem Jula zabiejsz mnie, ale trza było mnei pospieszać?  Nie 😂😂😂
Jula : julixjulek3
Kolejny za 7 gwiazdek.

Proszę , nie .... || FNaF  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz