Rozdział 6

227 22 28
                                    

Czytać to cosik na dole 👇

Boonie wziął jakieś bandarze i kazał nam wyjść . Znów musieliśmy czekać na jakiś cud . Kate postanowiła w końcu iść się ubrać więc poszlem z nią (( ͡° ͜ʖ ͡°) musiałam xd ) .
Weszliśmy do jej pokoju ,który najwyraźniej dzieliła ze Springtrapem . Wzięła ciuchy i poprosila mnie o wyjście .
Po chwili sama z niego wyszła .
Nie wytrzymałem !
Pocalowalem ją.
Po sekundzie dostałem odpowiedź.
Ręką w twarz .

-Popierdolilo Cię ?!?!?!- zaczęła się wydzierac .
-Nie !
-To co Ty do kurwy nędzy odpierdalasz ?
-To co widzisz skarbie ( no julixjulek3 chyba powinna wiedziec czemu skarbie 😂 ) wiedziałem .
-Jaki znowu skarbie ?!?! Nie nazywaj mnie tak ! Rozumiesz ?!?!? Bo jak nie to bede zmuszona wszystko powiedzieć Springtrapowi !!!
-Nie zrobisz tego - odpowiedziałem.
-A to niby dlaczego ? - zdziwiona spytała .
-Bo ja Ci się podobam - Chytrze powiedziałem poczym znów zlaczylem nasze usta .

ZPW KATE .
Foxy mnie pocalowal ! Czy on nie czaji ze ja kocham Springiego ?!?!?
Zaczęłam się z nim kłócić poczym znów mnie pocalowal .
To zacznijmy grę !!!!
Zaczęłam oddawać pocałunki . Naco lis się lekko uśmiechnął ,ale nie na długo . Ponieważ dostał kolanem w krocze ( poa to zdanie dedykuje mojej przyjacioleczce julixjulek3 )
Potym lis się skrzywil .
-Jprd jesteś szurnieta - odpowiedział lapiac się (xd) z bólu. 
-Ja przynajmniej nie całuje cudzych chłopaków . - Odpowiedziałam ,dałam mu z liscia i poszłam pod "gabinet" Booniego .

ZPW FOXY
Jebla mnie !!!
A tak wgl co ja zorbilem! ?!?! Moje serce miało należeć do Kim ,a jak widać podkradla je Kate . Ale co tu zrobić ona kocha Springtrapa !
No po prostu nwm do kurwy nędzy pomysłu nie mam. !!!
A może jednak mnie ? To i tak kolejną prosta lala która rzuci się w moje ramiona ,a pozniej ludzie ja zabiją mówiąc że to kupa złomu .
Tak już działa nasz kochany świat....
KUFA! Ze tez wcześniej nie pomyślałem ! Może powiem Springiemu ze ona mnie kocha i ja ją. On nie będzie chciał jej słuchać ! A potem się wemnie zakocha !
Tylko co zrobić z Kim ?
Yyy.... A może tak T.Boonie ?!?!
Muszę go poszukać !

-T.Boonie ! T.Boonie gdzie jesteś ?!
-Czego chcesz pajacu ? -Chamsko odpowiedział niebieski królik wyłaniając się za rogi .
-Pomocy ,podoba Ci się Kim?
-Nie ,a po co pytasz ? Bo wiesz ja wolę Kate ( ͡° ͜ʖ ͡°). -Odpowiedział  z pedalskim usmieszkiem na twarzy .
-Odpierdol się od Kate !zNów wytrzymałem.
-Człowieku oco ci chodzi ?!?!-Zdziwiony zapytał .
-Nie nazywaj mnie człowiekiem ! Dobrze wiesz że nimi nie jesteśmy . Tylko jakimś zjebanymi robotami do zabawiania dzieciarni.
A z Kate chodzi oto ze się jej nie podobasz !
-Yyyyy...... - Nie wiedział co powiedzieć . Tylko mu szczęka opadła .
-Dobra nie ważne ,pa - szorstko powiedziałem i poszlem.

                              CDN
--------------------
Hejo mordeczko :*
Powracam ? A w sumie nie było mnie z 9 dni . Yyyy..... już wiem jak się czują ci co wene stracą !
Gdy zaczynałam pisać to wszystko mialam dopięte na ostatni guzik ! A teraz pustka ! No ale macie te ponad 400 słów . Hyhy.  Kolejny dopiero po wbicu 5 gwiazdek - Nie uda wam się więc mogę narazie odpocząć .
Do następnego

~Rina Bam

Proszę , nie .... || FNaF  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz