Άννα'ς POV
"Άννα, βγάλε έξω τα σκουπίδια σε παρακαλώ." η μαμά μου είπε απο την άλλη μεριά του τραπεζιού.
"Θέλεις να βγάλω τον Κώστα έξω?" ρώτησα χτυπώντας ελαφριά το κεφάλι του Κώστα. Με αγριοκοίταξε και έδιωξε το χέρι μου ενώ σηκώθηκα χαμογελώντας.
Η μαμά μου σπάνια έρχεται σπίτι έγκαιρα για δείπνο λόγω της δουλειάς της ως γιατρός. Έχει πολύ πιεσμένο πρόγραμμα. Σήμερα κατάφερε να τελειώσει την βάρδια της στην ώρα της για να μπορέσει να φάει μαζί μας δείπνο, αλλά ο Δημήτρης είναι ακόμα θυμωμένος μαζί μου και έτσι δεν μας έκανε την τιμή να φάει μαζί μας. Δεν μου μιλά καν.
Είναι πολύ, πολύ θυμωμένος. Κυρίως επειδή δεν του είπα για το πρώτο μου φιλί το οποίο είχα υποσχεθεί πως θα του το πω και υποσχέθηκα πως θα ήταν ξεχωριστό αλλά νομίζει πως δεν ήταν γιατί ήταν με τον Αχιλλέα.
Υποθέτω πως ούτε και ο Αχιλλέας πιστεύει πως ήταν ξεχωριστό οπόταν ίσως ο Δημήτρης να έχει δίκαιο.
Πήρα την σακούλα με τα σκουπίδια και βγήκα έξω στον κάλαθο που είναι στο πεζοδρόμιο, έριξα μέσα την σακούλα κρατώντας την αναπνοή μου.
Γύρισα και πήρα μια γερή δόση αέρα και μετά κοίταξα προς την βεράντα του σπιτιού του Αχιλλέα. Τον είδα να στέκεται κάτω απο το ημίφως.
Μακάρι να μπορούσα να πω πως χαμογελούσε αλλά όχι. Ω όχι, αντιθέτως, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως η καρδιά μου έσπασε.
Φιλιέται με την Τζένη.
Φιλά την τσούλα ετεροθαλή αδερφή μου.
Το ημίφως τον κάνει να φένεται ακόμα πιο όμορφος. Τα σκούρα του μαλλιά είναι επιμελώς ατημέλητα και έχει το χέρι του γύρω απο την μέση της Τζένης.
Αουτς.
Πονάει η καρδιά μου.
Έβαλα το χέρι μου στο μέρος της καρδιάς μου και την ένιωσα να θρυματίζεται σε μικρά μικρά κομματάκια. Δεν έλεγε ψέματα ότι το φιλί δεν σήμαινε κάτι για αυτόν.
Τα χείλη του Αχιλλέα κινούνται αρμονικά με αυτά της Τζένης και έχει τα χέρια της γύρω απο τον λαιμό του. Ο Αχιλλέας την έσπρωξε στην κολώνα της βεράντας και δεν με βλέπουν καν.
Τι συμβαίνει? Είμαι τόσο συγχισμένη.
Αισθάνομαι τόσο γαμημένα ηλίθια. Ο Δημήτρης έχει δίκαιο, του αρέσει να πηγαίνει με διάφορες και απλά έπαιζε μαζί μου μέχρι να βρεθεί η επόμενη.
ESTÁS LEYENDO
Όλα άρχισαν απο...
Novela Juvenil"Πριγκίπισσα έχεις ακόμα χρόνο αν θέλεις να πάρεις πίσω την προσφορά σου." δήλωσε και έγυρε το κεφάλι του κοντά στο πρόσωπο μου, ενώ τα χείλη μας απείχαν εκατοστά μακριά. "Ό-όχι, θα το κάνω." ψυθίρισα. "Τότε απόδειξε το." μειδίασε, "Απόδειξε μου πως...