Sabah saat 07:00 de kalktım. Alarmı sekize kurmuştum. Ama ben hep heyecanlı olduğum zamanlar erkenden kalkıyorum.
Annem kesin uyuyordur şimdi. Neyse uyandırmayım. Aslında erken kalkmam bir yandan işime geldi. Üstüme ne giyeceğime karar vermem lazım. Ben kararsız bir insanım sonuçta.
1 saat sonra
En sonunda bütün işlerimi hallettim. Tae nin gelmesine daha bir saat vardı. Ben de napıcam diye düşünürken aklıma bir şey takıldı. Tae piknik için ne getircek acaba. Eksik bir şey varsa ben de alayım. Hemen Tae ye mesaj attım.
Aşkım: (evet telefonunda böyle kayıtlı. İnşallah annesi görmez. Sonra kız ne hale gelir....)
" Ben şey dicektim. Piknik yapıcaz ya bir şey lazım mı?
" Ben de tam seni arıcaktım. Annem eve döndü. Yani o götürecekmiş. Üzgünüm :( "
Nasıl yaaa ben o kadar hazırlandım. Ne kadar da mutlu olmuştum halbuki. Ağlamak istiyorum offf.
Yaşadığım bu şoku atlattiktan sonra hemen mesaj attım.
" Ben de hazırlanmıştım aslında. Napalım yapacak bir şey yok."
" Istersen birlikte bir şeyler yapabiliriz. Benim işim yok bugün. Madem o kadar hazırlanmışsın. Zaten benim de içim rahat etmedi böyle."
Neşem tekrar yerine gelmişti. Bir dakika yaaa
TAE VE BEN!! BİRLİKTE!! BÜTÜN GÜN!!!
Demek ölümüm Tae nin elinden olacakmış. Onu görünce bile kalbim yerinden fırlıcakmış gibi oluyor . Bir de bütün günü birlikte nasil geciricez. AMAN ALLAHIM. Ben kesin ölürüm.
" Tamam o zaman beni ne zaman almaya gelirsin."
" On dakikaya ordayım. "
Ne bu benim cevabımı beklemeden yola çıkmış bile. Neyseki annem daha uyanmadı.
15 dakika sonra
Hala pencerenin önünde Tae nin gelmesini bekliyordum. Tam ümidimi yitirmişken bir araba bizim evin önünde durdu. Bu Tae nin arabası.
Hemen dış kapıya koştum ve kapıyı açtım.
Tae beni görünce gülümsedi ve kapımı açtı. Ben de arabaya bindim. O da bindikten sonra yola çıktık.
HaNi: Ee nereye goturceksin beni.
Tae: Sürpriz
HaNi: ufff çok gıcıksın.
Sinirlenmem çok hoşuna gitmiş olucak ki sırıtıp duruyordu.
Bir süre sonra çok ferah ve şık bir yere geldik burası cidden insana huzur veriyordu. Nerden bulmuş burayı bu.
Tae: Hep hayattan bıktığımda buraya gelirim. Ama şimdi gelme sebebim farklı.
Ne demek istiyor bu. Bir şeyi de açık konuş sa olmaz sanki. Napıyım ben biraz zor anlayan bir insanım. Annem her zaman sen nasıl bu kafayla dersleri anlıyorsun da başarıyor sun der.
Ne kadar da mütevazı ffffhdggdg
HaNi: Ben de bıktığımda artık buraya gelicem. Ama eğer öyle yaparsam hiç burdan gidemem.
Tae: Neden hayattan bu kadar bıktın bakalım.
HaNi: Hayatta her şey istediğin gibi olmuyor. Aman boşver ya bir yere oturalım mı.
Tae: Tamam zaten benim sana söylemem gereken şeyler var.
Bu sefer umitlenmicem. Geçen sefer ki gibi olmasını istemiyorum. Acaba noldu bu sefer de mi annesi yokmuş kardeşine bakması gerekiyormuş. Bunlar da ikimizin vakit geçirmesi için güzel ama bana aşık değil ki..
Ama kararımı verdim. Onunla bugün konuscam. Kabul etmicek ama ben artık dayanamıyorum.
HaNi: Benim de sana söylemem gereken bir şey var aslında.
Tae: Madem öyle sen şu masaya otur. Ben birazdan geliyorum. İçecek bir şeyler alayım.
Basımla Tae yi onayladım. O da gitti. Yine kafamda ki sorular ve ben ve korku ve yine ben.
OFFFFF nasıl söyleyeceğim ben bunu ya ne biçim bi karar verdim. Soylemesem mi acaba. Yok olmaz artık karar verdik bi kere.
Tam ben kendimle boğuşuyor ken Tae elinde iki bardakla geldi.
Tae: Bak ben artık daha fazla dayanamıyorum. Sana bunu söylemem lazım.
Derin bir nefes aldı ve devam etti.
Tae: İlk önce şimdiye kadar sana yaptıklarım için özür dilerim.
Hemen lafa atladım.
HaNi: Bunların hepsi geçmişte kaldı önemli değil hepsini unuttum bile.
Tae: Böyle söyleme. Benim için önemli. Ama bir sebebi vardı yaptıklarımın.
Ne sebebi be bu söyle artık düşüp bayılıcam şimdi şurda. Sonra uğraş dur.
Tae: Seni seviyorum.
Ağzım açık bir şekilde Tae ye bakıyordum. Ne dedi lan bu şimdi. Yanlış duymadım dimi. Seni seviyorum. Bana dedi dimi . Yine saçmalama ya başladım.
HaNi: P peki neden bana öyle davrandın.
Tae: Bak ben kızlar hakkında pek bişi bilmiyorum. Kendimce senin dikkatini çekebilmek için başta böyle davrandım. Ama sonra başaramadım ve yanlış yaptığımın farkına vardım.
Beni sevmiyorsun bili..HaNi: Ben de seni seviyorum.
Tae: N ne sen ciddi misin
Yok şaka yapıyom . Bu çocuk cidden safmış. Derlerdi de inanmazdim. Hep çekici tarafını görmüşum ben. Aşk gözünü kör ediyor insanın.
Ben ne olduğunu anlamadan birden havalandım. Tae beni almış kucağına döndürüyor.
Bir süre sonra beni yere bırakıp. Eliyle yanaklarımı kavradı. Benim yanaklar domates tabi.
Yavaş yavaş aramızda ki mesafeyi kapadı. Biraz aşağı doğru eğilip. Dudaklarımızı birleştirdi.
....Eve geldim ve annemin kızgın suratiyla karşılaştım. Ben daha ne olduğunu anlamadan gelip bana kocaman sarıldı.
Noluyo ya annem de kafayı yedi. Neden etrafımda normal biri yok
Annem: Başta sevgili yaptın diye ve bana soylemedigin için çok kızdım ama sonra sinirim geçti. Neyse ki yakışıklı çocukmuş. Yoksa terlikler seni bekliyor du.
Töbe töbe . İyide annem nerden öğrendi ki. Valla annemden korkulur. Çantama böcek falan mı yerleştirdi. Beni de delirttiler.
Neyse bugün çok mutluyum. O yüzden mutluluğumu hiç bir şey bozamaz.
Yatağıma geçtim ve bugün olanları düşündüm.
Artık Tae ile sevgiliydim. İleride evleneceğim adam da o olacaktı. Bu duygu anlatılmaz yaşanır.
İnşallah herkes sevdiğine kavuşur. Ben de Tae ye :))
Bu hayal et de burda bitti ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (ASKIDA)
Fanfictionbts üyeleri ile hayal etler tepkiler caps foto komedi dram. İçinde sevebilecegin türden hikayeler olan bir kitap. ♡♡