Tam beş ay olmuştu. Bugün ile beraber tam KOCA beş ay. Saçma sapan bir olay yüzünden Jhope la ayrılmıştınız. Belki de en çok sen suçluydun. Belki de o. Ama ne fark eder ki aylarca onun kokusundan sesinden gülüşünden yüzünden mahrum kalmıştım. İlk defa bu kadar ayrı kalmıştın ondan. Cidden canın çok yanıyordu. Sen gurur yapıp onu hiç aramamistin. O da seni hiç arayıp sormamıştı. Belki de artık istemiyordu seni belki de başka biri vardı hayatında kim bilir. Ama sen böyle bir şey olursa yaşayamazdın. Bu kadar kolay unutamazdı seni dimi. En azından sen onu unutmamıştın.
---------------------
Sen depresyona girmiştin. Klişe depresyon tipiyle üstünde gecelik ayağında pandif saçlar salaş bir topuz koltukta oturup romantik film izleyerek ağlıyordun. Elinde de en sevdiğin oyuncağın bibu vardı. Her şeyi ona anlatirdin. Kimseye anlatamadiklarini bile.
Bir elinde bibu bir elinde cips hala oturuyordun. O sırada mesaj geldi ve sen bakmaya çok üşendin. Sonra bir mesaj daha geldi. Sen yine takmadin. Sonra bir tane daha sonra bir tane daha. ..."Ahh yeter ya şurda bi depresyondayım . Onda bile rahat vermediniz. "
Bıkkınla eline telefonu aldın. Mesaj en yakın arkadaşından gelmişti.
-bugün akşam dışarı çıkalım mı??
-belki biraz kafan dağılır.
-sen yine depresyon da mısın yoksa.
-kızım aylar oldu yeter daha unutamadin mı
-on dakikaya ordayım seni hazırlariz. -seni bir yere götürücem.
-ama nere olduğunu sorma çünkü soylemicem HahahahaBu kız neyin kafasını yaşıyor ya. Bi de bana bi büyüyemedin der. -_- offf Şuraları topluyim bari yoksa yine benim kafamı sisirir bu şimdi.
Hemen hızlı hızlı her şeyi ortadan yok ettim. Benim bu halimi görmesini istemiyorum.
Kapı çaldı. Ding Dong Ding Dong
Delikten baktım gelen tabi ki de Suzy ydi. Açtım
"Kızım bu halin nee . Sen yine mi depresyona girdin . Hani söz vermiştin. "
Hay lanet !?!?!. Etrafı topladım da uzerimi değiştirmeyi unuttum. Kafa kalmadı ki.
"Off abartma ya daha yeni uyandım ben o yüzden bu haldeyim. "
Ohh iyi kurtardim.
"Iyi tamam neyse hadi içeri geçelim de sana kıyafet getirdim. Üstünde görmek istiyorum denesene."
"Ne ben bunu hayatta giymem bu çok kısa. "
" dışarı çıkarken bunu giyiceksin. Seni biriyle tanıştırcam. Çocuk baya yakışıklı ama ha . Ben sana ayarlarim. Ama tabi önce bi tanışırsiniz. Bugün yemeğe çıkacaz "
" Bi dakka ya ne demek yemeğe çıkacaz benim neden haberim yok . Ayrıca adamı tanımam etmem . Yok hayır olmaz öyle şey kabul etmiyorum. "
" valla çocuk seni görmek için sabırsızlaniyor. Ayrıca o kadar mekan falan ayarlamış. Akşam da almaya gelicek. Gitmezsek ayıp olur dimi ama. "
" off yaa. Çıldırcam. İyi tamam ama sadece bir saat dururum o kadar ona göre ve ayrıca oraya gidince beni ekmiceksin. "
" tamam tamam. Olleyy be hadi hazırlanalim. "
Odaya geçtik ve hazırlanmaya başladık. Elbiseyi üzerime doğru tuttum aynanın karşısına geçtim. Elbise cidden kisaydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (ASKIDA)
Fanfictionbts üyeleri ile hayal etler tepkiler caps foto komedi dram. İçinde sevebilecegin türden hikayeler olan bir kitap. ♡♡