Tekrardan bi tepkiler bölümüyle karşınızdayim sayın okuyucular. Bölümü begendiyseniz alttaki yıldıza tıklayınız. Begenmediyseniz de tıklayınız. Çünkü bana lazım yani . Hsbsbsb tamam bu kadar saçmaladığım yeter bölüme geçek bare jjsjs
Şimdi sen evdesin ve kitapliktaki en yüksekte olan kitabı almak için sandalyeye çıkıyorsun. Ama birden ayağın kayıyor. Ve sevgilin seni havada yakalıyor. Yani BTS. ( nerde bizde o şans aah aah :) )
Rap Monster : "Kendine dikkat et. Sana bi şey olmasını istemem" der ve seni burnundan öper. ;)
Jin: " Aşkım çok sakarsin. Ama yinede çok tatlısin. Neden böylesin sen. "
Jungkook: "Her ne kadar kucağıma düşmüş olman beni mutlu etse de daha fazla böyle kalmamalıyız . Çünkü çok riskli." ( töbee hajsjsh )
Suga: " Ben bu şekilde gayet mutluyum. Ama kolum ağrıdı. Sen kilo mu aldın. "
Jimin: "Sence de fazla yakın değil miyiz. Bu hiç iyi değil. "
Taehyung: " Kendine dikkat etmelisin. Söylesen ben alırdım . Ama şu an çok sevimli duruyorsun. Ben senle napıcam başımın tatlı belası " der ve burunlarinizi birbirine sürter. ( yazar burda Tae krizinden ölür .)
Jhope: " Bana bir sıcak bastı. Cidden senin kucağımda olman şu an... ahh "
Valla bu ne biçim bi bölüm oldu ya. Konuya bakar mısın. Nerden aklıma geldiyse. Neyse idare edin artık. Benden bu kadar. Görüşmek üzere :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (ASKIDA)
Fanfictionbts üyeleri ile hayal etler tepkiler caps foto komedi dram. İçinde sevebilecegin türden hikayeler olan bir kitap. ♡♡