Suga ile hayal et

2K 107 121
                                    

Bu bölüm mrscreppy ye ithafen yazılmıştır. İnşallah beğenirsin. :))

Sen yine bugün basketbol sahasına gidip basket oynama planı kurmuştun kendi kafanda. Ama o kadar çok ödevin vardı ki. Ona nası zaman ayırcağın hakkında hiçbir fikrin yoktu. Ama senin için basketbol her şeydi. Yinede hem dersler hem basketbol bir arada olunca çok yoruluyordun. Vakit kaybetmeden kendine atıştırmalık bir şeyler hazırladın. Telefonundan bir müzik açtın . Test çözerken müzik dinlemek çok hoşuna gidiyordu. Çünkü ancak böyle eğlenceli hale geliyordu.

15 dk sonra

"Off şu testler bitmek bilmiyor ya. Sanki çözdükce daha da artıyor. Bu ne biçim iş. "

Çözdugun test Coğrafya ve sen cidden 15 dakkada çok sıkıldın.

"Valla çözemiyorum. Zaten konuyu bilmiyorum ki . Önce konuyu çalışmam lazım. İki sorudan biri yanlış çıkıyor. Napicam lan ben."

Sen kendi kendine konuşurken telefonuna mesaj gelir. Telefonu eline alırsın ve mesajı okursun.

Mal arkadaşım :
"Kızım nerdesin gelmiyon mu basket oynamaya. Hem yeni biri geldi takıma onla tanıştırcam seni. Aramızdaki tek kız sensin . Senin basket oynıyamıyacağını düşünüyor bu arkadaş da gelsen de bi hünerlerini göstersen diyorum ."

Ne demek bu lan. Sırf kızım diye basketbol oynayamam mi yani. O çocuk kimmiş de böyle konuşur. Benim hemen oraya gidip. O çocuğun ağzının payını vermem lazım. Döverim lan ben onu.  Bak çok sinirlendim şu an. ▶_◀

Bi dakka lan ödevler nolacak. Napsam ki. Düşün düşün. Iııı. Yapmasam sonra göstersem. Olmaz ki ya.  Hep aynı bahane. Hastaydim yapamadım desem o da olmaz. En iyisi arkadan bakıp işaretleyim sonra bi ara yaparım .

Hemen hepsini işaretledim. Ama bu bile zamanımi aldı. Neyse neyse koşmam lazım uçmam lazım şu çocuğu dövmem lazım. Hem stresimi atarım. Ne zamandır adam dövmüyorum. Muhahahah yaşasın kötülük.

Hemen üstüme rahat bir şeyler giydim. Saçımı da at kuyruğu yaptım. Valla güzel oldum ya beğendim ilk defa.

Basketbol Sahası evime çok yakın bir yerde olduğu için oraya varmam uzun sürmedi. Uzaktan birilerini görüyordum. Gozlerimlerimle yeni gelen çocuğu aradım ama göremedim. Hepsi de bizim eski tayfaydi.

Arkadaşı:
Hah sonunda teşvik edebildiniz matmazel .

Ben:
Olum bi sus lan.  Geldik işte . Ödevlerim vardı onları hallettim. Ondan geç kaldım.

Bunu demem ile çocuk kahkahalara boğuldu. Komik olan neyse sanki. Bu çocuk mal diyorum da kimse bana inanmıyor. Çarpıcam ağzına bi tane o olcak şimdi.

Mal arkadaş:
Bi dakka bi dakka yanlış duymadım dimi hahah sen hahah ders mi çalıştın. Bi de odev yaptın hahahah.

Ben:
Ben senle neden arkadaş oldum ya hangi akla hizmet böyle bi hataya düştüm ben.  Bak hala gülüyor . Gülmesene olum. Hem zaten yapamadım ödevi. Sen çağırdin ya nerde şu çocuk. Gelsin de yüzüme desin ne dicekse ukala herif.

Bilinmeyen kişi:
Sen kime ukala diyosun ufaklık.

Sesin geldiği yöne doğru arkami döndüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BTS ile hayal et (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin