Jimin ile hayal et

2.7K 109 38
                                    

Dün yine Jimin i takip ettim. Ne de olsa onu beş dakika bile daha fazla görsem kâr kârdır. Benimle sevgili olsa ne kadar güzel olurdu. Düşüncesi bile beni bu dünyadan koparıp başka evrenlere yolluyor. Ama bu kadar yakışıklı bir çocuk peşinde onca kız varken neden benim gibi çirkin ve inek bir kıza baksın ki. İleride iyi bir iş yapmak için çalışmam gerekiyor . Sevgili falan bana göre değil aslında. Notlarımin düşmesini istemem. Ama gönül ferman dinlemiyor işte naparsın. Hele de bu JİMİN se.

...

Bugün yine okula gitmek için hazırlandım. Çantamı takıp evden çıktım. Metroya kadar yürüdüm. Metroya bindim ve kulaklığımı takıp gözlerimi kapadım.

Birisi benim kolumu dürtüyordu. Kafamı kaldırıp baktım tanımadığım bir kadın.

Yabancı:
Kızım kalk burası son durak.

Kadına teşekkür edip metrodan çıktım. Kısa bir süre yürüdükten sonra okula geldim. Tabi hemen gözlerim Jimin i aradı. Evet işte orda. Yanında da bir sürü kız var. Gülüşüyorlar. Çocuk hem yakışıklı hem de çapkın olunca böyle oluyor işte. Neden aşık oldum ki ben bu çocuğa ya.  Anca ben üzülüyorum. O orda gününü gün ediyor. Ne biçim iş bu anlamadım ki .

Neyse bu manzaraya daha fazla katlanamazdim. Yukarı sınıfa çıkıp sırama oturdum. Telefondan müzik açıp kulaklığımı taktım ve testlere gömüldüm. Napıyım anca böyle kafam dağılıyor.

Tam da iki soru falan anca çözmüş tüm ki gerizekalı bir kız kulaklığımı çekti. Mal ya.

Mal kız:
Bıkmadın mı kızım test çozmekten. Biraz sosyalleş. Git dolaş sevgili yap kendine bir tane. Gerçi seni kim beğenir tipine bak.

Sonra mal mal yanındaki arkadaş lariyla gülmeye başladı. Gerizekalı bunlar ya. Hiç cekemicem valla ne derse desin. Kafamı sıraya gömdüm . Tam gözümü kapattım. Mal saçımı çekip bıraktı. Yeter ama artık benim de bi sabrim var ama sakin olmam lazım. Disipline gidemem benim hayallerim var.

Ben tepki vermedikce dahada sinir oldu.

Tam elini kaldırmış bana vurucakken. Jimin bir anda çıkageldi ve kızın elini havada yakaladı.

Jimin hero:
Napiyosunuz siz be.  Bu kadarı da fazla. Kız olduğunuza dua edin.

Allah'ım bu kızlara karşı beni savunuyor. Bana acıdığı için mi acaba yok canım.

Sonra kızlar bana dik dik bakıp gittiler.

Jimin:
İyi misin? ?

Diyip gözlerimin içine baktı. Ama bana bunu yapma beni öldürmek mi istiyorsun.

Ben:
Beni savunduğun için saol ama buna gerek yoktu. Ben kendimi korurum.

Jimin:
Hııı tabi.  Gördük nasıl koruduğunu. Tabi ben ve kaslarım seni kurtardık. Her kıza nasip olmaz kıymetini bil.

Bu çocuk daki özgüven ben de olsa...

Ben:
Çok saol ya.  Sen ve KAS-LA-RIN.
Şu an ne kadar mutluyum anlatamam.

Tamam Jimin i seviyorum ama bazen çok sinir bozucu oluyor gerçekten.

O da bu dediğime gülüp yerine oturdu. Hoca geldi ders başladı falan filan işte. Bugün de böylece bitti. Ben yine okul çıkışı Jimin i takibe çıktım.
Jimin bazen futbol oynama ya gidiyor bazen de biraz dolaşıp evine gidiyor. Tüm hayatını ezberledim çocuğun resmen. Ben ne zaman bu kadar psikopat biri oldum ya. Aşk neler yaptırıyor insana.

Bugün Jimin yine futbol oynama ya gitti. Bazı kişilerle konuştu. Ben de kendimi kamufle edip tirubine oturdum. Maç başladı. Ben de onları izliyordum. Tamam tamam sadece Jimin e odaklanmıştım aslında.

BTS ile hayal et (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin