"Δεν καταλαβαίνω την τέχνη Zayn και ούτε πρόκειται να το κάνω.Είναι μία ψευδαίσθηση που κάνει τους ανθρώπους να ξεχνούν τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου και-"
"Σταμάτα να μιλάς." γρυλίζει τρυπώντας με το κακόβουλο βλέμμα του τα δικά της μάτια.
Η Sissy μεμιάς,μπήγει τα νύχια της στον ώμο του κάνοντάς τον να βρίσει δυνατά."Σταμάτα να μου φέρεσαι λες και είμαι εχθρός σου αγάπη μου.Σε λίγο πρόκειται να παντρευτούμε.Μη φέρεσαι λοιπόν με τον τρόπο αυτό στη μέλλοντα σύζυγό σου." ειρωνεία υπογραμμίζεται στα λεγόμενά της και αυτό εξοργίζει το αγόρι που στέκεται κοντά της.
Κλείνει τα μάτια του σε μία προσπάθειά του να ηρεμήσει.
Για λίγο σκέφτεται πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν δεν άφηνε τη μητέρα του να επηρεάσει τη σκέψη του.
Για λίγο στεναχωριέται με την επιλογή του να περάσει την υπόλοιπη του ζωή με αυτή τη γυναίκα.
Οι σκέψεις περικυκλώνουν το μυαλό του και ξαφνικά νιώθει κενός..μόνος.
Ζαλισμένος σπεύδει να ανοίξει τα μάτια του και να παρατηρήσει καλύτερα το χώρο γύρω του αγνοώντας την κοπέλα δίπλα του, η οποία ασχολείται με το κινητό της.
Ο νέος ξεφυσάει μετανιωμένος με την απόφασή του να έρθει στην αποψινή τελετή.
Η γκαλερί Les Couleurs αποτελεί για εκείνον παρελθόν μιας και είναι σίγουρος πως το όνομά του δεν βρίσκεται μέσα στα υπόλοιπα τα οποία πρόκειται να γίνουν μόνιμα μέλη στον κόσμο της ζωγραφικής.
Η ανάρμοστη συμπεριφορά του απέναντι στην οικογένεια Miracle τον έβγαλε από το συναγωνισμό για μία θέση του πίνακα του στη γκαλερί.
Ακόμη και ο ίδιος απορεί πως του επέτρεψαν να συμμετέχει στην εκδήλωση αυτή σήμερα.
Ο ίδιος φανταζόταν πως η αξιαγάπητη μητέρα της Season θα είχε μιλήσει για εκείνον σε όλους, θα τον είχε κατηγορήσει και θα είχε ζητήσει από τους φύλακες της Les Couleurs μόλις τον δουν να προχωράει προς το μέρος τους να τον διώξουν και να τον απειλήσουν ακόμη και με τη ζωή του αν βρισκόταν έστω και ένα μέτρο μακριά από τη γκαλερί.
Τίποτα ωστόσο από αυτά δεν συνέβη και αυτό τον έκανε να αναρωτηθεί.
Φέρνει τα δάχτυλά του στο κεφάλι του και τρίβει απαλά το μέτωπό του ώστε να χαλαρώσει και να ηρεμήσει.
Η φωνή της Sissy όμως δεν τον βοηθάει."Δεν νομίζεις πως τα δαχτυλίδια που φοράς είναι πολλά; Αφαιρούν από τη γοητεία σου Zayn και σε κάνουν να μοιάζεις με.." το βλοσυρό βλέμμα του καίει το δικό της και το σαγόνι του σφίγγεται καθώς την περιμένει να ολοκληρώσει την πρότασή της.
"...με άνθρωπο κατώτερης τάξης." τελειώνει το λόγο της και κοιτάζει με αηδία τα χρυσά κοσμήματα που κοσμούν τα χέρια του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ATELOPHOBIA (Zayn Malik)
FanficAtelophobia {A-tel-o-pho-bia} ; The fear of imperfection.The fear of never being good enough. ''Ποιά είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;'' ''Έχω πάψει πλέον να κάνω σχέδια.'' ''Είμαι μόνη μου.Μόνη.Μία μικροσκοπική τελεία σε μία απέραντη επιφάνεια.Πον...