A

197 16 4
                                    

ÖZET

" istesem gerçekten yapar mısın? "

........................................................................

" Peki o arkadaşınızın buna cevabı ne oldu ? "

Anlattıklarından fazla şaşırmamış Hintli doktorumun yüzüne bakıyordum. Yine adamın adını unutmuştum ama bu önemli değildi zaten ona adı ile hitap etmiyordum..

" İstediğin her şey , nezaman istersen"

" Hmm "

Kafasını yine defterine indirip kısaca birşey yazıp tekrar bana döndü. Neden buraya geliyordum hiç bir fikrim yoktu ama sanırım anlatacak biri gerekiyordu.

" Bu arkadaşınız sizi bıçakladığını söylemiştiniz dimi? "

Kafa salladım.

" Size kimse inanmamış tı "

" Evet "

Sinir olmuştum yine. Aklıma geldikçe sinir oluyordum. Sanki öyle bir şeyi uydurabilecek kadar manyak mışım gibi. O kadar da kafayı yememiştim.

" Yinede size aşkını ilan etti bu... Taehyung du dimi ? "

" Evet "

" Nasıl hissettiniz kendinizi o an ? "

Nasıl hissetmiş tim? Güzel soru..

" Kafam karıştı ... çünkü o bana Zara vermişti ama aynı anda da kendimi yanlız hissettiğim zamanlarda yanımda oluyor ...İstesem de istemesem de... "

...

" Onu görünce döşümde bir tuhaflık oluyor , sıkışıyor sanki "

" Kalbiniz daha hızlı mı atıyor ? ve o agladığında üzüldüğünzü söylemiştiniz dimi ? "

" Evet? Neden ? "

" Ozaman bugün çok büyük bir adım yaptık bay Min "

" Yoongi "

" Peki bay Yoongi "

Ne adımı? Bir şey anlamıyorum ... Ciddi ciddi gülümsüyor du ve bu benim moralimi bozuyordu. Onca anlattığım rahatsızlığa karşı gülümsemesi ? Rahatsız ediyordu beni.

" Neden böyle aptalca güldüğünü öğrenebilir miyim ??..

... Anlattıklarım çok mu komik ?? "

" Sakın bay Yoongi... Size uzun zaman sonra tekrar önem veren birini buldunuz herhalde. Bir arkadas "

" Arkadas mı ?? "

" Evet.. . Belki Taehyung size , hayatınıza olan nefretten uzaklaşmaya yardım edebilir.. ne dersiniz ? "

Sinirlenip ayağa kalktım. Ben asla arkadaslil falan edinmem. Bu saçmalık tı. İlk Tahyungun bana aşık olduğundan bahsediyor du şimdi de bu. Bu adamın kafası sadece böyle şeylere mı çalışıyor?? Sinirli bir bakış atıp odadan çıktım. Hiç kalkıp arkamdan beni durdurmak için gelmiyordu.. bunu hiç yapmamıştı ve bu beni rahatsız ediyordu.
Ben ve Taehyung Arkadaşlık?? Asla!

Ama bir yandan haklıydı.
Taehyung bana yardım edebilirdi.. hayatımdan nefret etmeme son verme kısmından bahsediyorum.

* Ne istersen yapmaya hazırım * demişti...

Sanırım bende bunu istemeye hazırdım artık...

✖ ✖ ✖

" Gerçekten emin misin ? "

Evin kapısını acmakla meşgulken Taehyungun aniden arkamda bulunması beni kısa zıplattı.

" Sen beni mi bekliyorsun ? "

" Olabilir "

" İşin gücün yok mu ? "

" Yok "

" Hmm.. gir içeri "

İçeriye buyurmuştum nedeni bile bilmeden. Kafam ağızım hepsi birbirinden ayrı iş çeviriyordu. Mutlu bir yüz ifade ile koltuğa uzandı ve tavanı seyir etti.

" Her akşam , senin o güzel gözlerin baktığı yer bu tavan yani öyle mi? "

" Saçmalamayı bırak "

" Yoongi.. "

" Saygısız olmayı bırak , senden büyük olduğumu unutma "

" Hyung "

" Ne var? "

" Az yanıma uzansana "

Azıcık kenara çekilmiş bir şekilde bana bakıyordu gülümseyerek.
Neden rahatsız etmiyordu beni gülümsemesi? Neden?
Biraz duraklayip , yinede gidip yanına uzandım. İlk defa birinin yanında uzaniyordum. Yan yana. Kollarımız bir birine deyiyordu. Kafasını bana doğru çevirip beni izliyordu ama ben ona bakmayı cesaret edemedim. Kalbime yine birşey oluyordu.

" Hyung "

Efendim demek isterken aynı anda kafamı ona doğru çevirdim. Gülümsüyor du ve saçımı gözümün önünden çekti.
Gözlerimin içine bakıyordu ve içten gülümsüyordu. Gerçekten arkadaş olmamız mümkün mıydı? Yoksa o bana aşık diye mı böyle davranıyor du? Kalbim.. bu neydi...

" Niye bakıyorsun ? " diye sordum.

" Çok büyük bir problemimiz var "

Problem mi? Ne problemi ?

" Neyden bahsediyorsun ? "

" Sen mutsuzken ben varım demiştim ama şu an kalbinde bir mutluluk hissettim "

" Ne mutluluğu ? Saçmalama! "

Üstüme çıktı birden.

" Ne yapıyorsun in çabuk! "

Ellerini boğazıma dolayıp sıkıca bastırıyor du. Nefesim daralıyordu ve çırpınarak oksijene kavuşma çabam gereksizdi. Sanki gözlerim yerinden çıkacak ve döşüm patlayacak tı. Herşey siyahlaşmaya başladı. Taehyung öne doğru eğildi ve ..

" Sakın. Sakın bir daha yapma bunu ".

Boy meets Evil | TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin