OKUL

125 9 5
                                    

  3 ay tatil bitmişti ve ben şuan sabah'ın 7 sinde uyanıyorum ve bundan nefret ediyorum ve 9 ay'da böyle olacak ...

3 ayda naptım diye sorarsanız Bahar'la birlikte 3 koli çikolata alıp bizim evde kore dizileri izledik...

Yola çıkmıştım ki annem uyanıp bana kahvaltı hazırlayana kadar oysaki ben sadece coco pops yemiştim annemin bağırmasıyla ayakkabılarımı çıkarıp eve girdim ve sofraya oturdum canım annem ya en sevdim şeyi yapmıştı patates kızartması...

Kahvaltımı yaptım ve evden çıktım ilk günden geç kalmıştım yolda giderken kulaklığım çıkardım telefonuma taktım ve müziğimi açıp dinledim...

AOA-HEART ATTACK

En sevdiğim kore grubuydu o sölerken bnde sölüyordum içimde dans etme isteği doldu ama yolun ortasında olmaz...

Durağa geldim sıraya girdim sıra baya uzundu hepsi bizim okuldandı herhalde tanımıyordum,otobüs geldi bindik yer bulup oturdum zaten 1-2 durak sonra incektim o yüzden yaşlı teyzeye yer verdim...

Durağa gelince indim ve telefondan Bahar'ı aradım nerdesin diye sorduğumda karşımda duran Bahar'a baktım demekki aynı anda inmiştik. Telefonu kapadım ve bff 'me sarıldım sanki 3 ay hiç görmemişim gibi bahar cırladı dur diye ama ben daha sıkı sarıldım nasıl özlemişim 1 günde ...

Kol kola girip okula doğru yürüdük o anlatıyordu ben anlatıyordum...

Okula vardığımızda büssürü insan sıra olmuş müdürü dinliyordu bizde sıramıza geçtik bi oh çektim çünkü müdür konuşmasını bitirdi ...

Herkes sınıfına bakmaya gitti bende Bahar'la gittim ve listelere bakmaya başladım Bahar beni bekliyordu...

Listeye baktığımda Bahar'la sınıfımız aynı ve alt altayız çok mutlu olmuştum Bahar habersiz beni bekliyordu yanına gittim ve dedimki"Bahar ya aynı sınıfta değiliz"dedim suratı düşmüştü bende aradan güldüm...

Gülerken  gözüm bir çocuğa çarptı herhalde 11. Sınıftı ve yeniydi...

Sonra Bahar'a baktım ve dedimki "şu çocuk kim?" Bahar'ın yüzü gülmüştü ve çocuğa doğru koşmaya başladı...

Tabi o benim tanımadığım çocuğun yanına koşarken arkasından bende koştum.Bahar "Abi sen na-nasıl ya" diyerek ağlamaya başladı. Bende şaşırdım Bahar'la 3 aydır beraberiz ve ben abisini görmemiştim...

Abisi bana el uzattı ve "Merhaba ben yiğit"dedi bende elini tutup "Merhaba bende hadra" dedim.

-YİĞİT ÖNEN-
Sırada arkadaşlarla beklerken bir kız çarptı gözüme çok güzel gülüyordu yanında benim kızkardeşim Bahar vardı...

Bahar beni görünce yanıma koştu ardından o kız bahar'ı 3 ay görmemiştim çok özlemiştim...

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ...

VAZGEÇEMEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin