MULTİDE BAHAR VE HADRA VAR...
Okulun ilk günü olduğu halde çok yorulmuştum çünkü;
Büssürü olaylar olmuştu...
Bugün "BFF GÜNÜ" vardı...
Bahar bizim eve gelecek ve parti yapıcaz çok heyecanlıyım..
Hazırlandım ve evden çıktım her zamanki gibi kulaklığımı telefonuma taktım ve
AOA-GOOD LUCK
Dinlemeye başladım en sevdiğim 2. Şarkıydı...
Okula vardığımda sınıfa çıktım ve yerime oturdum bahar yoktu yiğitide görmemiştim...
Hoza okula gelmemişti bende dışarı çıktım ve bir banka oturdum gözüm kapıdaydı...
Bahar'ı koşarken gördüm yanıma geldiğinde ise nees nefeseydi "noldu?" diye sorduğumda bana "geç kaldımmı?" diye soru sordu güldüm ve "hoca okulda deyil" dedim bir oh çekmişti.
Birlikte sınıfa çıktık yolda bana"yiğitle aranızda birşeymi var?" dediğinde ona herşeyi anlatmak zorunda kaldım ve anlattım şaşkın şaşkın bana bakıyordu ve sonra güldü...
Sınıfa girdik çantasını bıraktı ve kantine indik çok açtım tost ve ayran aldım bahar'da açtı oda tost ve ayran aldı kahvaltı yapmadan gelmiştik...
Kavvaltımız bitti ve sınıfa çıktık hoca hala gelmemişti...
Sıramıza oturduk ve ona neden geç kaldığını sordum bana "abim yüzünden!" dedi aslında neden diye sormaya utandım ama sonuçta bff'im "Neden?" dedim gülerek bana baktı ve "Sabaha kadar seni anlattığı için" şaşırmıştım şimdi yipit sabaha kadar beni bahara'mı anlatmıştı... Kızarmıştım...
Bahar güldü birşey olmaz belki yakında ... Elimi dudağına koydum ve "ağzına bile alma" dedim...
Okul bitmişti ve hala yiğit ortalıkta yoktu ki önüme çıkana kadar...
"Selam" dedi "Selam" dedim...
Ve gitti...Neden gitti nolmuştu hiçbirşey bilmiyordum...
Bahar'a döndüm ve "Neden gitti?" dedim bana "Utanmıştır" dedi ve güldü.
Bu sefer ben bahar'ı kendi ellerimle bırakmıştım hazırlanıp bize gelecekti...
Eve vardığımda emir'i öptüm annem'e sarıldım ve odama koştum...
Üstüme çiçekli bluz ve etek giydim saçımı serbest bıraktım ve hemen aşağıya inip kaselere jelibon,milka,cips vb. Şeyler doldurdum...
Odama çıkup bir maskara ve çok belli olmayan ruj sürdüm ve aşağıya indim...
Kapı çaldı kapıya gittim ve karşımda bahar vardı birbirimize sarıldık oda çok güzel olmuştu kırmızı mat bir ruj siyah uzun kollu boğazlı kazak ve siyah pantolon o zaman bahar'da geldiğine göre parti başlasın...
Önce birazcık fotoğraf çekildik...
MULTİDE VAR
Ve sonra kore dizisi açıp elimize kaseleri alıp yemeye başladık...
Saat gece 2 olmuştu ve yarın okul vardı ve bu bizim umrumuzda değildi...
Bahar'ı almaya yiğit geldi ve gittiler...
Bugünde bitti oh şükürler olsun odama çıktım pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım İYİ GECELER :)
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
YAZIM YANLIŞLARIM OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM...
İNŞALLAH BÜYÜK BİR AİLE OLURUZ...
YENİ BÖLÜMÜ HEYECANLA BEKLEYENLER BURDAMI ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇEMEM!
ChickLitBu kız'ın tek bir hayali var oda korede yaşamak ve korelileri görmek taki o kişi hayatına girene kadar...