MULTİDE BAHAR VE MERT VAR
Mert bana...
"Ay mert sana ney çıkma teklifimi etti?"
"Hayır ya bugün akşam bir maç varmış beni davet etti ve sadece 2 bileti varmış!"
"Neee! Vay pislik beni değilde seni çağrıyor o bu eve gelmiyecekmii!"
Karşımda güldü ...
Ve arkama bakıyordu bende arkamı döndüm ve karşımda Mert duruyordu...
Ona döndüm ve "Se-sen ne zamandan beri burada duruyorsun?"
"Hım bir düşünelim bakalım evet daha demin geldim ve şimdi müsade edersen yanındaki kızı alıp gideceğim"
Bir bahar'a bir Mert'e bakıyordum şaşkın şaşkın...
Bahar atıldı hemen"Tamam ben hazırlanıp geliyorum" diyerekten odama koştu...
Mert'i yanıma çağırdım ve "Seviyormusun bu kızı?" bana hiç düşünmeden "Evet" diye karşılık verdi ben daha da bir şok olmuştum...
Bahar aşağıya indi Mert'in koluna girdi ve gittiler...
1 saat geçmişti ve ben o şokla oturduğum yerimden kalkamamıştım ve hala aynı yere bakıyordum aslında sıkılmıştım ama ne yapim şoktayım...
Ve de bahar maça kısacık elbiseyle gitti...
-BAHAR ÖNEN-
Hadra'nın odasına gittim gelirken getirdiğim elbiseyi gydim az bi maskara sürdüm ve aşağıya indim Mert'in koluna girdim ve evden çıktık...
Arabaya geldiğimizde kapımı açrı oturdum ve Mert'in binmesini bekledim oda binice arabayı sürmeye başladı gidiyorduk...
Yolun ortasında sıkıldım ve "Üf ya nereye gidiyoruz daha yolumuz varmı sıkıldım ben!" dedim ciddi bir şekilde bana baktı ve "Sabret ya sende aynı hadra gibisin aa!" dedi önüme döndüm ve radyoyu açtım veee en sevdiğim şarkı vardı...
SONER AVCU-BİZE KALSA
Yol boyu sıkılmadan aynı şarkıyı dinledim...
Gideceğimiz yere vardığımızda birsürü insan vardı ve sarı yeşil giyinmişlerdi...
Mert arabadan indi ve kapımı açtı indim koluna girdim ve içeri doğru yürüdük...
İçeri girdiğimde ise birsürü insan ve bir saha vardı evet biraz görmemiş gibiyim ama hiç bir maç'a gitmedim...
Yerimize oturduk fotoğeaf çekildik sonra maç başladı...
Maç 3-2 'ydi ben artık sıkılmıştım kazanıyorduk ama...
Yerimden kalkıp Wc yazan yöne ilerlediim içeri girdim elimi yüzümü yıkadım...
Tam kapıdan geçtiğim an 2 yanımda hawai fişek patladı ve başımdan aşağıya güller dökülmeye başladı...
Önüme uzun takımını giymiş bir adam önümde diz çöktü ve
"Selam güzel bayan,
Benimle bir ömür boyu yaşlanmaya varmısınız?"Diye sorduğunda ağzımı kapadım ve ağlamaya başladım...
Bu Mert'ti...
Mert'in arkasından birsürü insan "EVET DE EVET DE" diye bağırıyorlardı...
Ben hem şaşkındım hemde ağlıyordum sonra Mert bana elini uzattı ve beni saha'yı gören biryere götürdü ve saha'nın tam ortasında
"Ya benimsin ya kara toprağın!"
Yazıyordu...
Mert'e döndüm ve sarıldım kulağına ağlayarak
"EVET"
Dedim ki Mert orasına mikrafon bağlamış sesim heryere yayıldı ve herkes evet dediğim an alkışlamaya başladı...
Gün bitti Mert'le sevgili oldum ve şuan evdeyim hepsini yarın Hadra'ya anlatmak için sabırsızlanıyorum...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..
Sizce Bahar ve Mert iyi bir çift olacakmı?
Desteklerinizi bekliyorum...
Yeni bölümde görüşmek üzere
💙İYİ GECELER💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇEMEM!
ChickLitBu kız'ın tek bir hayali var oda korede yaşamak ve korelileri görmek taki o kişi hayatına girene kadar...