Arkamı döndüm ve yürümeye başladım...
Ama yiğit bana "Gitme!" diyene kadar...
Şimdi ne yapacaktım bilemiyorum...
Telefonumu açtım ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım...
MULTİDE VAR...
En sevdiğim şarkı buydu...
Yiğit'i pakta bırakmıştım şimdi daha kötü olmuştum acaba oda benimi seviyordu...
Öyle birşey olabilirmiydi olamazdı deyilmi...
-YİĞİT ÖNEN-
Yanına gittiğimde parkta oturuyordu yanına yaklaştım ama o ayağa kalktı elini ttup kendime çektim...Bana cırladığınında yanlış yaptığımı anladım...
Bana arkasjnı dönüp gitme diye bağırdım orda durdu telefonunu çıkardı kulaklığını taktı ve yoluna devam etti...
Ne yapacağmı bilmiyordum o yüzden bir banka oturup bende kulaklığımı çıkardım ve müzik dinlemeye başladım...
Ona aşık olmuştum...
YİĞİT'DE AYNI ŞARKIYI DİNLİYOR
-HADRA DUMAN-
Okula doğru yürüdüm bu şarkı yeni çıkmıştı...Sınıfa çıktım tabiki de ders bitmişti...
Önüme bff'im çıktı ona sımsıkı sarıldım ve ağlamaya başladım ikimizde konuşmadık bir süre...Sarılmam bittiğinde gözlerine baktım ve dedimki"sana sadece kızgınım" ve sonra " yiğit nerden buldu beni?" diye soru yönelttim...
Bana geri cevabı"bilmiyorum o senin yanınamı geldi nasıl buldu seni?" dedi
Bende bilmiyordum ki cevabını veriyim...Bff'min koluna girdim ve yürümeye başladık beni eve bıraktı ve eve gitti...
Eve girdiğimde beni Emir karşıladı...
Ona koskocaman sarıldım...
Sonra annemin yanına gittim onuda öptüm ve odama çıktım...
Emir arkamdan geliyordu...
Odama girdim üstümü değiştim gözümden yaş aktı...
Emir "Abla neden ağlıyorsun?" dediğinde birşey yok deyip yalan uydurdum oysaki o kadar çok şey vardı ki!...
Telefonum çaldı ve "YİĞİT" arıyordu ne diyecektim...
Açtım telefonu "efendim" dedim bana "nerdesin?" dedi bende oflayıp "sanane benim nerde olduğumdan!" dedim ama kızarmıştım ve telefonu yüzüne kapadım ne yapmıştım ben...
Evet yiğit'e aşıktım ama kore dizilerine daha çok aşıktım bütün olaylarımız koredeki filmlere benziyo...
3 paket milka alıp yatağa oturdum ve kore dizisi izlemeye başladım 3 ay yetmemişti bana...
-YİĞİT ÖNEN-
Hadra'yı özlemiştim...Aradım "efendim" dedi bende ona "nerdesin?" dediğimde bana ters tepki verip yüzüme kapadı...
Oysaki onun için yurtdışından dönüp bu okula kaydoldum...
Kulaklığı kulağımdan çıkardım...
Ve eve dopru yürümeye başladım eve vardığımda odama gittim yatağıma yattım ve uyudum...
-BAHAR ÖNEN-
Hadra'yı eve bıraktığımda içimde kötü bir his vardı ...Acaba nasıl olacaktı...
Telefonumu çıkardım soner avcu-bize kalsa 'yı açtım ve dinlemeye başladım...
Yolda giderken arkamdaki biri ağzımı kapattı ve nefes alamadım...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Birazcık aksiyon ve ağlamalı olsun dedim...
Destekleriniz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇEMEM!
ChickLitBu kız'ın tek bir hayali var oda korede yaşamak ve korelileri görmek taki o kişi hayatına girene kadar...