KIZIL SAÇ

45 3 2
                                    

         MULTİDE BAHAR VAR
Sabah uyandım en son dün yiğitin göğsünde uyuduğumu hatırlıyorum...

Gözümü araladım ve etrafıma baktım kimsecikler yoktu odamdaydım herhalde ...

Yavaşca ayağa kalktım kapıya yöneldim ondan sonra aşağıya indim mis gibi omlet kokuyordu ...

Sersem bir şekilde"saat kaç ya bu saate kahvaltı olurmu?" dedim...
Ne sersemlikmiş ama saat sabah 9 ben hala uyuorum...

Kahvaltıya oturdum annem'i göremedim annem yoksa bu kahvaltıyı kim hazırladı ee daha demin ben kime soru sordum...

Arkamdan soğuk eller gözlerimi kapdı"Kimsin?" dediğim halde cevap vermedi...

Dün o kadar yorulmuşumki kim olduğunu tahmin edecek kadar halim yoktu...

Ellerini aldım ve gözlerimden çektim,arkamı döndüm vee karşımda kızıl saçlı bir kız duruyordu içimden"bu kim be?" dedim az kalsın saldırcaktım"Evimede yabancı var!" diye bağırdım ki yanıma Mert geldi...

"Noldu kuzenim?" hemen Mert'in arkasına geçtim "Me-Mer-Mert evimde yabancı var ve kahvaltı hazır vede saat 9!" "Sakin ol kuzi ya tanımadınmı onu?" üfledim ve "Üf mert şuan düşünecek ve bakacak halim varmı!" bembeyaz olmuştum...

Yiğit bunu farkedip hemen ysnıma koştu"Noldu?" dedi ona bakıp "Sanane ya herşeye burnunu sokmasan olmuyor!" dedim arkamı döndüm ve sandalyeye oturdum...

Mert bana su verdi...

Arkamda bff'im kahkaha atıyordu somurttum ve ona bakıp "Ne gülüyorsun be bak ne hale geldi!" dedim...

Keşke bakmaz olaydım ya şok geçirdim...

Bahar saçını kızıl'a boyamıştı ben şok ben iptal...

Bahar'ın kulağına eğilip "erkekler gidince konuşacağız"dedim bana kafa salladı kahvaltıya oturduk...

Erkekler gidince Bahar'la sofrayı topladık ve oturduk...

"Söyle bakalım seni cadı dün ben uyuduktan sonra noldu?" Sabırsızlıkla bekliyordum ve sinirliydim.

"Şey sen uyuyunca bende uyumuşum zaten bir ara saat 2 gibi kalktım yiğit sana bakıyordu bende ayaklanıp Mert'i uyandırdım ve seni alıp odasına yatırmasını söyledim ve Yiğit'e çok kızmıştım herşey senin içindi!" dedi...

"Peki neden saçın kızıl?" dediğimde kalktı kendine bir bardak su aldı ve geri oturdu...

"Kızmak yok?"

"Duruma göre"

"Tamam anlatıyorum şimdi sabah Yiğit ve Mert kahvaltı hazırlarken bende onları duydum kız konuşuyorlardı ve Mert kızıl saçlılardan hoşlandığını söyleyince çıktım evden boyattım ve geldim tabi ikiside şok geçirmişti...

Ben şaşkın şaşkın bahar'a bakıyordum anlatması birince güldüm ve "Ay kızım bunun içinmi" diyerekten güldüm...

Ayağa kalktı ve koltuğa oturdu ona "Neden oraya gittin yanlış birşeymi dedim?" diye sorunca bana baktı ve evet anlamında başını salladı...

Yanına gittiğimde kulağıma eğilip

Mert bana....

Evet arkadaşlar birazcık heyecanlanın...

Bu arada bahar'a kızıl saç yakışmışmı?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Yb görüşmek üzere...







VAZGEÇEMEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin