KUZEN

52 7 7
                                    

      MULTİDE  MERT VAR...

Sabah kalktığımda yanımda birinin yattığını ve bunun erkek olduğunu gördüğümde bağırmaya başladım oda sesime uyanıp "Noluyor?" dedi...

Korkmuş bir vaziyette "Se-sen kimsin?" diye sorabildim...

Bana gülerek"Tanımadınmı ben kuzenin Mert öyle olsun Hadra sen kuzenini tanıma..."

"Ay aman ya hemende kız sabahın köründe yapılırmı bu ya!"

Gülerek"sabahın körümü yo ben sabah 9'da geldim buraya"

"NE! Şimdi saat kaç geç kaldım ya hepsi senin yüzünden" Mert her zaman gülüyordu gülerek "bakıyorumda hiç özlememişsin kuzenini hemen okul diyosun nese ben az daha yatıyorum sen hazırlan okula fırla"Sadece"Peki" diyebilmiştim...

Koşar adımlarla durağa gittim bindim oh neyseki trafik yoktu hemen okula vardım sınıfa çıktım ve oturdum..

Bahar gelmişti ama uyuyordu...

Hemen uyandırmaya çalıştım içimden"tabi sabaha kadar uyumazsan sonuç bu olur!"
"NE!" diye kafasını kaldırdı "yok birşey" derken kızarmıştım çünkü yalan söyleyemiyordum.

Öğle tenefüsü oldu bahar'la dışarı çıktık ve yanımızda yiğit'de vardı ona hala sinirliyim...

Biz sohbet ederken kapıdan bir çocuk geldi gözümü kısıp baktım ve bu benim "Japon kuzenim'di" tabikide benzemiyor ama seviyorum...

Ona doğru koştum ve sımsıkı sarıldım Bahar ve Yiğit ayaklanmıştı...

Ben kuzenimi öpüp bitirmiştim ve Bahar'la gıcık abisi Yiğit geldi...

Yiğit "Burda neler oluyor?" diye sorduğunda ona dönüp "sanane!" deme isteği vardı içimde ama diyemedim işte "Bu benim kuzenim Mert" dedim özgüvenli bir şekilde...

Bahar ve Yiğit'le tanıştı...

Kuzenime dönüp"Burada ne işin var japon kuzencim?" güldü ve "Artık bu okuldayım" dedi koşarak üstüne atlamak isterdim ama olmazdı...

Sadece sarıldım ve kulağına "Evde görüşücez seninle"diyip çekildim...

Yiğit kızgın kızgın bakıyordu bana ve o masmavi gözlerime ;)

Hep beraber okula girdik sınıflara dağıldık Bahar'la yerimize oturduğumuzda Bahar'ın bana ilk söylediği şey"kanki kuzenin çok yakışıklıııı" gülüyordum...

Mert'de Yiğit'le aynı sınıftaydı...

Onlarda iyi kaynaşmışlardır.Sanırım...

Acaba böyle bizim gibi ev partisi felan yaparlarmı diye düşündüm ama düşünürken gülmemek elde değil...

Her neyse yine okul bitti bu sefer 2 değilde 4'lü gidiyorduk...

Yani önce Bahar'ın kaçırılması sonra efkarlanma vs. Birsürü olayımız var...

Zaten ilk günden belliydi okulun böyle olacağı...

Her zamanki gibi bakkal'a uğrayı 3-5 tane milka alıp eve geçtim ve odama çıktım...

Geçen hafta çıkan "VELİAHT" adlı kitabı aldım aslında wattpad'den okumuştum ama yinede alıp okumak istedim...

Yanımda milka olunca 400 sayfalık bir kitabı bir günde bitirebilme özelliğim vardır bu yüzden çok şanslıyım...

Akşam saat 19.30 ben kitabı bitirdim,akşam yemeği yedim,ödevciklerimi yaptım...

Birazdan yeni dizimin 2.bölüm'ü başlayacaktı malesef Mert hala ortalıkta yoktu "sabahtan beri nerde bu çocuk" diye kendi kendime söylendim tabiki bunu annem duymuştu geldi yanıma "qız kim zabahtan beri nirde?" diye soru sordu gülmemek için kendimi zor tuttum...

Annemin yanaklarını sıktım yanıma oturttum ve dedimki "Anne sabah okula Mert geldi bizim okula kayıt olmuş ama okul çıkışı eve gelmedi"...

"Birini buldiydir şindi" dedi ve kalktı gitti...

Annem gittiğin an kapı çaldı kapıya fırladım ve açtım karşımda Bahar,Yiğit ve tabikide "japon kuzenim" duruyordu...

Bir sevinçle "Hoşgeldiniz buyrun gelin" dedim ama hala unutmadım Mert'le bir meselemiz vardı...

İçeri geçtiklerinde Bahar'la biz mutfağa geçtik ve mısır patlattık,kaselere jelibon koyduk,içecek doldurduk ve içeri geçtik...

"Şansa bak ya onlar geliyor benim dizim başlıyor" diye söylendim içimden ben Yipit'in yanındaydım Bahar'da Mert'in yanındaydı dizi başladı...

Dizinin ortasında hepimiz uyumuşuz ay utandım ben Yiğit'in göğsündemi uyuya kaldım şimdi...

   Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Şuan okula gidiyorum olabildiğince uzun yazmaya çalıştım...

  Bide ben bu bölümü sabah 7 'de yazdım...

  Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Eğer hatam varsa bana mesaj atabilirsiniz...

VAZGEÇEMEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin