ÇOCUKLUK AŞKIM

73 10 1
                                    

Multide:BAHAR VE YİĞİT VAR

-BAHAR ÖNEN-
Hadra'nın bana şu çocuk kim demesiyle benim abimi görmemle o kadar çok mutlu olmuştum ki özlemiştim onu...

Abime "Bu okulda ne işin var" dediğimde bana " Bende artık bu okuldayım" dedi mutluluğuma mutluluk katmıştı...

-HADRA DUMAN-
Aslında bende mutlu olmuştum çünkü yiğit benim çocukluk aşkımdı...
Yani ne biliyim kıvırcık saçları çok hoştu aman neyse...

Bahar abisinden ayrıldı ve sınıfa geçtik...

Bahar "hadra biz aynı sınıfta değiliz ki "dedi güldüm ve dedimki "Hayır aynı sınıftayız hatta alt altayız abine gittiğin için söylemeyi unuttum...

Bahar bir sevinçle sarıldı ve ağlamaya başladı...

Bahar ağlarken ben susturmaya çalışırken yerimize geçtik...

Hocamız geldi ders anlatıyordu ama baharla ben dinlemiyorduk , konuşuyorduk.

Bahar'a döndüm ve dedimki "Abin 3 ay nerdeydi?"

Bahar gözlerini kıstı ve bana baktı "neden sordun?" dedi...

Birkaç dakika cevap veremedim çünkü söyleyemezdim ama o benden önce davranıp "yoksa aşık mı oldun? Diye soru sordu ben daha fazla dayanamayıp hocadan izin alıp dışarı çıktım...

Koşarak dışarı çıktım ki yiğit bana çarptı ve yere düştüm yiğit'de düşmüştü ama ona birşey olmamıştı ...

"Hadra iyimisin?" diyip elimi tuttu birşeyim yok diyip ayağa kalktım ve ağlayarak koşmaya devam ettim...

-BAHAR ÖNEN-
Hadra sınıftan çıktıktan sonra arkasından bende çıktım çok hızlıydı yolda abimi gördüm ve "Hadra'yı gördünmü" dedim bana "Evet ama birbirimize çarptık sonra ayağa kalkıp ağlayarak koştu ne olduki hadra'ya" diye soru yöneltti...

Soruya cevap veremedim ve bende koşarak ordan uzaklaştım...

-HADRA DUMAN-
Yiğit benim çocukluk aşkımdı ve hala ona karşı hislerim vardı ve ben bunu bahar'a söyleyemedim...
Birbirimize çarptığımızda elimi tuttu ve soru sordu hem cevap veremedim hem de kalbim çıkacakmış gibi atmaya başladı...

-YİĞİT ÖNEN-
Hadra'yı  bana doğru koşarken gördüm ve birbirimize çarpıp yere düştük ben hemen kalkıp yanına gittim elini tutum ve ona "iyiymisin?" dedim ama bana cevap vermeden kalkıp ayağa koştu ve gitti...

Arından bahar geldi koşarak "hadra nerede?" diye sordu bende ona " birbirimize çarpıp düştüğmüzü ve kalkıp ağlayarak koşarak gitti" dedim

Ama bahar'da cevap vermeden gitti...

-HADRA DUMAN-
Okuldan en uzak yere koştum ve sonunda bir parka oturdum nefes nefeseydim...

Sadece düşünüyordum nereye gitsem diye ev olmaz annem vardı...

O yüzden burda oturmam en iyisi diye düşünüp oturmaya devam ettim park bomboştu...

Şuan yiğit benim hakkımda ne düşünüyor bilmiyorum...

-BAHAR ÖNEN-
Koşabildiğim yere kadar koştum ama bulamadım hadra'yı kaybetmiştim
...

Okula geri döndüm ve abimi buldum dedimki"hadra sana birşey söyledimi?" bana "hayır" dedi ve sınıfa çıktım okul çıkış saati yaklaşıyordu...

Telefonumu çıkardım ve hadra'yı aradım ama telefonu kapalıydı...
Acaba başına birşeymi geldi diye düşündüm ama olamazdı dimi yo-yoksa :(

Hemen abimin yanına koştum ve "Abi hadra'nın telefonu kapalı başına birşey gelmiş olabilirmi?" abim bana baktı ve "merak etme hadra'yı bulucam" dedi ve gitti...

Şimdi ne yapmalıyım...

-YİĞİT ÖNEN-
Hadra kayıptı ve bu benim suçumdu ne yapmalıyım şimdi?...

Kendi kendime konuşurken neden bu kadar ilgileniyorum onla sonuçta bahar'ın bff'si ...

Ona aşık olmuştum...

-HADRA DUMAN-
Parkta biraz daha oturduktan sonra kalktım yürürken kolumdan biri tuttu ve beni kendine çekti...

Korkmuştum ama sonra onun yiğit olduğunu görünce hemen geri çekildim ve cırladım "ne yapıyorsun sen ya?" yiğit gözlerimin içine bakıyordu...

Yani kore dizilerindede böyle oluyordu...

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

VAZGEÇEMEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin