İLK GÜNÜMÜZ

27 2 2
                                    

Mert ile sevgili oluşumuzun ilk günü ve ben çok heyecanlıydım...

Sersem bir şekilde uyandığımda karşımda bir demet değil tam 4-5 demet gül vardı tabiki ben o sersemlikle sayamamıştım...

Önce bunun bir rüya olduğunu tahmin edip yüzümü yıkamaya gittim geri geldiğimde gül hala ordaydı...

Aman ya! Kimden geldiyse gelmiş sonuçta bana mı? Banaa...

Özenle vazoya koyup yerleştirdim bir köşeye ve aşağıya indim annem uyanmamıştı...

Sabah sabah nerdeydi bu kadın ya! Diye mırıldanırken arkamdan"Günaydın baharım!" dediği anda yerimden hopladım ve anneme"Anneee yaaaa!" derken güldü ve elindeki poşetleri açmaya bsşladı canım ya pide felan almış kıyamam.

Bende hemen yardım etmeye başladım sofrayı kurduk...

Annem nedesnse 3 tane koymuştuki biz 2 kişiydik...

Annem"Koş bak bakim güllerin arasına" dediği an fırladım odama içine baktım bir mektup nasıl görememiştim...

Açtığımda babamdan olduğunu gördüm onu kaç senedir göremiyorum...

Aşağıya tekrar indim bu sefer babam gelmişti üstüne atladım bir çocuk gibi ve "Babammmm" diye bağırdım oda bana sımsıkı sarıldı...

"Tamam bahar tamam ben çok açım uzun bir yolculuktan geldim sonra konuşuruz" dedi ve sofraya oturduk...

Kahvaltı bittiğinde annemle sofrayı topladık babam uyumuştu annemde dışarı çıkmıştı...

Bende hazırlanıp dışarı çıktım karşımda Mert vardı gülümsedim ve yanına gittim kapıyı açtı bende arabaya bindim hiç konuşmadık nereye gidiyoruz bilmiyorum...

Hava deniz kokmaya başladı tabiki bende tahminen deniz kenarına geldik diye düşündüm oh neyseki abim evde değildi o şuanda bunları bilseydi bırak gitmeyi eve sokmazdı...

Mert arabayı durdurdu ve indi ardından bende indim denize doğru taşlara otudu yanına bende oturdum ama yanımdan kalktı arabaya yöneldi orkideyle yanıma geldi tekrar oturdu nedense hiç konuşmuyordu...

Orkideyi elime verdi ve"sen daha iyilere layıksın ama olsun" dedi bende evet anlamında kafamı salladım...

Gün boyu burada oturduk akşama kadar sadece denizi izledik ben üşüyünce gitmek zorunda kaldık...

Nedense hiç konuşmadı eve vardığımda abim karşıladı beni hayrete eve girebilmişti...

Herkese iyi geceler diyip odama çıktım ve uyudum...

Yb görüşmek üzere

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Evet kısa bir bölüm oldu ama birdahaki bölümü uzun yazmaya çalışacağım...

İyi geceler...


VAZGEÇEMEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin