MERHABA ARKADAŞLAR BEN TUĞBA. ARTIK BTS İLE HAYAL ET YAZMAYA KARAR VERDİM A.R.M.Y LER İÇİN GÜZEL HAYALLER YAZMAYA ÇALIŞIYORUM. İNŞALLAH BEĞENİR VE OKUDUKÇA MUTLU OLURSUNUZ.
^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^^-^-^-^-^-^-^-^
Kore ye okumak için gelmiştin fakat geldiğin ilk akşam cüzdanını çaldırmıştın ve bir kaldırıma oturup ağlamaya başladın. Gidecek hiç bir yerin yoktu ve hıçkırıklar içinde ağlamayı sürdürdün.Sen ağlarken dışarıya hava almak için çıkan Jungkook seni gördü ama biraz acısa da takmadı ve ilerlemeye devam etti.
Birden senin ağlama seslerin daha da yükseldi, ağlama sesini duyan Jungkook dayanamayıp geri döndü ve senin yanına oturdu. Sen kafanı kaldırıp kim olduğuna bile bakmadan ağlamaya devam ettin. Jungkook senin başını kaldırıp kendisine bakmanı sağladı ve gülümsedi. Senin ise ağlamaktan gözlerin bir hayli kızarmıştı.
"Acaba ne olduğunu sorabilir miyim? Böyle güzel gözlere sahip bir kızın sokakta hunharca ağlamasına ne sebep olmuş olabilir? "
Diyerek sana yine gülümsedi. Sen dayanamayıp buraya yeni geldiğini ve ilk geceden cüzdanının çalındığını anlattın. Jungkook bunları duyunca üzüldü ve sana bir teklifte bulundu.
"İstersen sana şirketimde iş bulabilirim. Böylesine güzel gözlere sahip birini sokakta ağlayarak bırakmak misafirperverliğimize hiç yakışmaz."
"Gerçekten mi? Dalga geçmiyorsun değil mi? Ciddi misin? B-ben bilemiyorum. Gerçekten çok teşekküğr....."
Sana sıkıca sarıldı ve fısıldadı"Benim yanımda olduğun sürece artık ağlamana gerek yok, sakinleş... İstersen benim evimde de kalabilirsin. "
Sana gülümsedi ve kaldırıp evine götürdü...
Eh sonrasında kim bilir neler neler olur siz düşünün :D
EĞER OKUYUP BEĞENDİYSENİZ SİZİ PROFİLİMDE Kİ İÇİNDE JUNGKOOKUN DA BULUNDUĞU "KORE GÜNLÜKLERİ" ADLI KİTABIMI OKUMANIZI DA TAVSİYE EDERİM. <3 DİKKATE ALANLARA TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤