J-hope

1.9K 87 13
                                    


helinozcanmutlu kullanıcıdan bahset isteği üzerine yazdım. Inşallah beğenirsin. bahset
Akşam bir randevun vardı ve bu randevuyu tabiki annen ayarlamıştı. Tabi işi gücü zengin damatta. Zengin olması onun için yeterdi seni hiç sormuyor acaba o kişiyi seviyormusun diye. Yine oflaya puflaya annenin seni yönergeleriyle hazırlanıyordun. Hiç istekli değildin ama istemeseydin de annen seni evlatlıktan reddetmekle tehdit ediyordu.

Boynuna kolyeyi taktın ve artık hazırdın. Üstünde siyah bir elbise ve siyah bir topuklu ayakkabı vardı.

Sen- tamam anne gidiyorum artık...
Annen- Bak kızım çocuğa ters ters cevaplar verme tamam mı? Sonra ona gülümse güzel davran işte tamam mı.?
Sen- tamam tamam😒

Çantanı alıp evden çıktın ve o zengin züppenin ayarladığını restoran a gittin. Adını söyledin ve rezervasyon yapılan masaya oturdun. Randevuya çıktığın zengin züppenin adı chan dı. O da hemen 5 dakika sonra gelmişti. Selam verip karşına oturdu ve sana bakmaya başladı, sana sorular sormaya başladı bilirsiniz işte neyden hoşlanırsın felan filan. Aradan 1 saat geçmişti ve boğulmaya başladın. Böyle biriyle evlenemem diyen kalbin içinden isyan ediyordu. 10 dk lık kurtulmak için lavaboya gidiyorum dicektin.

Sen- 10 dk ya geliyorum.

Chan- ah peki fazla bekletme.

Pis bir gülümseme ile sana baktı. İçinden *aisshh salak!!* diye haykırıyordun.

Sinirli sinirli yürümeye başladın ve lavaboya yaklaşırken biri kolundan tuttu.

Yabancı- Ah kusura bakmayın 1 saattir çok dikkadimi çekiyorsunuz acaba o adamdan cidden hoşlaniyormusunuz? bana hiç öyle gelmedi de sanki kaçmak istiyormuşsunuz gibi...

Sen- *fısıltıyla* aslında kaçmak istiyorum o adamı istemiyorum. Bana yardım edermisiniz?

Diye fısıldadın.

Yabancı- Ah tabiki aklımda bir şey var bu arada adınız nedir? Bide abin yada bir kuzeninin adını söyle aklımda bir şeyler var...

Sen- ahh adım *adın* abim yok ama... kyun diye kuzenim var. Sizin adınız nedir?
Yabancı- Jhope. Siz masanıza dönün ben halledeceğim ve dışarda sizi bekliyor olacağım.

Sen- Ah pki.

Birazcık oyalandıktan sonra masaya geri döndün.

Sen- ben geldim...

Chan- hoşgeldin tatlım😊😊

Sen yine ona içinden küfredip gülümsedin.

Biraz muhabet ettikten sonra bir görevli geldi

Gorevli- rahatsız ettim kusura bakmayın fakat sizi kuzeniniz Kyun bey çağırıyor dışarda.

Sen- Ah Kyun un burda ne işi vaar... ay afedersin Chan birazdan geliyorum.

Koştura koştura dışarı çıktın. Ve derin bir nefes alıp adı Jhope olan çocuğun yanına mutlulukla gittin.

Sen- Ahh inanamıyorum yardım ettiğin için teşekkürler. Fakat ben eve dönemem...

Jhope- Neden?

Sen- çünkü annem döneceğim saati biliyor beni fena yapar...

Jhope- o zaman eğlenmeye ne dersin?

Sen- Ah olabilir sana minnettarım. Nereye peki?

Jhope- Immm ilerde bir düğün var gidelimmi ne dersin?

Sen- A ama davetli değiliz...

Jhope- gizlice gireriz bizde. 😂😂hadi gidelim.

Kolundan çekiştirip götürdü ve girdiniz. Davetli gibi hareketler yapıp karı kocayı tebrik ettiniz ve deli gibi dans ettiniz.

Daha sonra biri şüphelenmiş olacak ki elinde davetli listesiyle size yaklaştı.

Gorevli- Adınız nedir?
Jhope- jhope bu da sevgilim.😊

Dediğine şaşırmıştın ve yalan olduğu için ses çıkarmadın.

Görevli- bakıyorum... fakat adınız listede....

Jhope- *adın* kaçalım.!

Diyerek kolundan tuttu ve koşturmaya başladı.
Arkanızdan koşan 3 görevliden kaçıyordunuz. Ara bir sokağa girip derin bir nefes aldınız.

Jhope- huh. Hahahaha eğlenceliydi hahaha.

Sen- huh ahaha ya hayatımda bu kadar çok eğlenmemiştim teşekkür ederim bu gece için. Benim artık gitmem gerekiyor tekrar saol.

Dedin ve arkanı dönüp iki adım attın.
Kolundan Jhope seni çekti ve öpmeye başladı. Sende ona karşılık verdin. Galiba hayatının aşkını bulmuştun....

Son

BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin