Bir gün yine okul çıkışı eve dönüyordun. Yolda okulda hep açılmak istediğin ama birtürlü açılamadığın Suga yı gördün. Onu her gördüğünde için burkuluyordu. Fazla ona bakmadan önüne döndün ve hızlıca ilerlemeye başladın. Birden arkandan seslendi.Suga- şştt... (adın)! Bir dk bekle..
Adını biliyordu. Çok şaşırdın ve bekledin çok sevinmiştin adını biliyordu.
Suga- Ahh merhaba...
Sen- merhaba...
Suga- birlikte yürüyelimmi? Yanlız yürümek istemiyorum da.
Sen- aa tabiki.
Suga- evin nerde?
Sen- az ileride. Niye sordun?
Suga- aa hiç yakınmıyız merak ettim...
Sen-Hıı tamam.
Birlikte yürüdünüz ve sen eve vardın. Keşke varmasaydım diye geçirdin içinden...
Suga- yarın görüşürüz.
Diyerek gülümsedi.
Yarın görüşürüz demişti ah şimdi düşüp bayılıcaktın.Sen- görüşürüz.
Eve girince bütün gün onu düşündün sana seslenişini. O güzel gülümsemesini. Düşündükçe sırıtıyordun. Sen bunları düşünürken saat epey bir geç olmuştu ve sende yatana girip uykuya daldın.
Gece yarısı hissettiğin nefes alış seslerini duyunca gözlerini açtın. Ve bağırmaya başladın.
Sen- imdaat hırsız vaağ...!
Birden bir el ağzını kapattı ve şştt!! Sakin ol benim. Dedi. Bu ses tanıdıktı. Evt bu Sugaydı.Sen- Suga?
Suga- evt benim. Sakinleş.
Sen- senin ne işin var burda!!
Suga- seni görmeye geldim (adın) anlasana seni çok seviyorum.
Dudağına yapışır.
Benimle çıkarmısın? seni çok seviyorum...
Seni sevdiğini öğrenince ufak çaplı bir şok geçirirsin ve direk cevabını verirsin.
Sen- EVEET!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤