jungkook

3.1K 139 31
                                    


(Ben diliyle yazılıcaktır )

Koreye 1 gün önce gelmiştim ve arkadaşımda kalıyordum. Arkadaşım beni Korede bütün gün gezdirdi. Çok yorucu bir gündü bir kafeye girdik ve oturduk. Sohbet ediyorduk ve kahve içiyorduk.

-Burası çok güzel bir yer. Ilki okumak için gelmişim. Bayıldım resmen...

Ben bir şeyler konuşurken birden bir acı hissettim. Biri saçımı çekmişti. Arkamı döndüm ve çekene baktım.

-Hey! Naptığını sanıyorsun sen.!

Çocuk çok yakışıklı ve gençti benle yaşıt görünüyordu.

-Aaa pardon ya. Dc oynuyordukta... çekmem gerekti.. özür dilerim...

Sorun değil. Neyse...

Tam önüme dönmüştüm ki bir kez daha saçımı çekip kaçtı oynadıkları kişilerin yanına.

-Ahh ben ne dedim!

Sırıtıyordu. Sabır dileyip önüme döndüm ve kahveleri bitirip çıktık.

Arkadaşımın evine geri dönüyorduk.

Eve geldik ve üstümüzü değiştirip yattık. Kafe de olanlar aklıma gelip durdu...

Sabah oldu ve ben formamı giyip evden çıktım. Müzik dinleyerek gidiyordum. Birden arkamdan ayak sesleri duydum. Kafamı çevirip bakmadım çünkü okula gider bir havası vardı.

Okula vardım ve bir kızdan müdürün odasını sorup müdüre gittim.

tık tık tık... gir..

-a merhaba ben yeni geldimde sınıfımı soracaktım.

-aa bakıyorum... (....) sınıfındasın. Iyi dersler.

-saolun.

Diyerek odadan çıktım ve müdürün söylediği sınıfa gittim.

Sınıf doluydu ve öğretmen de gelmişti.

-Aa gel (adınız) arkadaşlar okulumuzun yeni ögrencisi (adınız) Türküyeden geldi. Hmm bakalım.. sen.... Jungkookun yanına geç.

Gösterdiği yere baktım ve o...
Dün kafede saçımı çeken çocuk...

Ona doğru yürüdüm. O da kafasını kaldırıp bana baktı. Ve yüzü değişti. Beni tanımıştı.  Tedirgince baktı ve yer verdi.

Bende ona baktım. Demek karşılaşacağımız varmış...

Bana bakmadı ve önüne dönüp kitabıyla uğraştı.
Ders bitti ve tenefüs oldu.

Ben öğrenmek amaçlı okulun koridorlarını gezindim ve karanlık bir  yere geldim. Burası sanırsam bodrumdu. Etraf karanlıktı.

- Ne yapıyorsun burda?

Bu ses tanıdık tı evt bu Jungkooktu.

-Ahh geziniyim derken buraya inmişim nerdesin?

Tam bir adım attım ki dudaklarım birine deydi. Aceleyle geri çekildim.

-ıhım ıhım. Özür dilerim.

-Dün senin saçını çekmemin nedeni ordaki en güzel kız kim olursa onun saçını çekmekti.. Bende seni güzel buldum...

Beni kolumdan çekip kendine çekti.

-benimle çıkarmısın?

Cevap beklemeden dudağıma yapıştı...

Devamı gelir...

BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin