MERHABA KİZLAR ÇOOOK GEÇ GELDI BILIYORUM AMA AFFEDIN🙂 melissaderinmert hollyoongi93 xZquadGirlx @zehrajhope
Yaz tatili gelmişti ve bende bir arkadaşımla tatile çıkmıştım. Korenin çok popüler olan bir plajına gittik. Hava çok güzeldi ve bizde gelir gelmez bikinimizi giyip çıktık ve 2 şezlong kiralayıp güneşlenmek için uzandık. Tam rahat bulmuşken bir grup çocuk geldi ve eğlenmeye başladılar birisi rahatına düşkün gibi göründüğü için yanımdaki şezlonga uzandı diğerleri ise çoktan denize girmişti. Bende tam yanımda olan kişiyi takmamaya çalışarak telefonumu açtım ve selfie çekınmeye başladım.
Suga- o yüzle mi selfie çekiniyorsun...
What didin gülüm!!??
Sen- Pardon canım sen bu yüzün arkasından kimlerin koştuğunu biliyormusun?😏
Suga- Hadi be canım ordan, sence bu yüzün arkasından kaç kız koşuyo haberin var mi?😏
Arkadaşın- ikinizin egosu tavan yaptı...😒
Sen- senin arkandan bırak kız hayvan bile koşmaz😂
Suga- öyle mi canım... bak o zaman şu tarafa kaç kız gözlerini açmış beni yicekmiş gibi bakıyor 😏
Gösterdiği tarafa baktım ve oha diyorum ya kızlar cidden yicekler sankii.
Sen- sen bi de şu çaprazdaki çocuklara bak o zaman😏
Suga- Tabi heryerini açmış bir kıza kim bakmaz.
Sen- ne diyon lan sen etrafta onca kız benim gibiyken benim bir farkım var demekki de gözleri bende 😡 senle niye ugraşıyorum ki...
O salağa son lafımı söyledikten sonra önüme döndüm ve uzanmaya devam ettim.
Arkadaşın- takma o salağı boşver yakışıklı ama beyni yok...
Sen- cidden yakısıklımı?😒
Arkadaşın- e yanii...
Sen- tamam sus.
Bi süre sonra.
Yabancı- şey bakarmısın voleybol oynuyoruzda oynamak istermisin?
Sen- voleybol mu.........
Yanimdaki egolu cevap verip lafı ağzıma tıkadı.
Suga- sevgilisi var. Hadi yallah.
Yabanci- aa bilmiyordum özür dilerim.
Dedi ve yanımdan gitti. Ne demek bu salak ya beni sahipleniyo...
Sen- ya sen kimsinde benim yerime cevap veriyorsun ?
Suga- sahte sevgilin.😏
Sen- ahaha ya çok komiksin.
Jungkook- hyunggg gel denize girelim.
Suga- hayır.
Jungkook- hadii....
Bunları duymaktan sıkıldığım için *arkadaşın* denize girmeyi teklif ettim.
Sen- *arkdş.* hadi denize girelim.
Arkds- hadii..
Suga- tamam girelim.
Jungkook- oleyy.
*arkdşn* la denize giriyorduk ve eğleniyorduk biraz derindeydik ve biraz uzağımızda da o çocuklar var dı. O gıcık çocuk da vardı.
Eğlenirken birden büyük bir dalga geldi ve beni sürükleyip daha derine çekti su çekiyordu boğulmaya başladım. Sanırsam ölücektim.
Sen- imdaat!!
Kimse sesimi duymuyordu sanırsam ve gittikçe nefes alamamaya başladım birsuru deniz suyu yutmuştum ve daha sonra ise gözlerim yavaş yavaş kapandı.
*suga azindan*
Olamaz o *adın* mı?! Boğuluyor. Onu kurtarmam lazım.
Hızla oraya yüzüp onu kolundan tuttum ve plaja doğru çektim. Arkadaşıda dibindeydi ve ağlıyordu.
Sanırsam suni tenefüs yapmam gerek lanet olsuun.
V- hyungg....
Jungkook- waoow.
suni tenefüs yaptıktan sonra yutuğu suları çıkarmıştı ve uyanmaya başladı.
*Sen agziyla*
Gözlerimi açtığımda o çocuk dibimdeydi lütfen düşündüğüm şey olmasın...
Sen- ne oldu?
Suga- boğuluyordun çok su yuttun.
Jungkook- suni tenefüs yaptı.😊
Suga- gerizekalı.
Ah o olmasa ölmüştüm.
Sen- t- teşekkür ederim...
Çok fazla gürültü var di arkadaşımdan onun arkadaşlarından...
Bir anda o çocuk beni kucana aldı ve ordan uzaklaştırdı.
Suga- sana bir şey olucak diye çok korktum. Neden çok derindeydin!?
Sen- dalga sürükledi.😟
Bir an olabilecek şeyler aklıma gelince ağlama ya başladım.
Suga- şşş ağlama geçti ben yanındayım sana bir şey olmicak.
Sen- söz veremezsin.. 😢
Suga- evet olucam bundan sonra sevgilimsin.
Dedi ve dudağıma yapıştı. Herşey çok çabuk gelişmişti ama yinede ona güvenmiştim. Ve aşık oldum...
Happy son dhdhfj istekleri hiç yazamadigimi kaç gündür hayal et gelmediğini biliyorum ama çok özür dilerim teoga hazırlık çalışıyorum. İnşallah beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanficA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤