Sen ve arkadaşın bighit te stilisttiniz. Sen Jinin stilistiydin ve arkadaşında Rapmonsterin stilistiydi. Yeni işe başlamıştınız. Jinin stilisti olmanın nedeni ondan hoşlanmandı.Bir gün yine jine kıyafet seçerken güzel bir bere buldun ve jine yaklaştın. Bereyi ona taktın ve geri çekilip bir kez baktın, güzel durmamıştı kenarlarını katlayınca yakışacağını düşündün ve katlamak için uzandın. Senden uzun olduğu için ayak uçlarında duruyordun. Jin birden hareket edince dengeni kaybettin ve jin seni tuttu. "Biraz daha dikkat etmelisin"
Utandın ve doğruldun "özür dilerim."
Senin suçun değildi jin hareket ettiği için dengeni kaybetmiştin ama yinede bir şey demedin.Jin odadan çıkmıştı sende kıyafetleri düzenledin ve arkadaşının yanına gittin o hala rapmonsterın kıyafetlerini seçiyordu. "Yardım ediyimmi?" Tatlıca gülümsedin.
"Aa bilmem sen bilirsin."
Canın sıkılmıştı ve sende oturan rapmonster e bakıp kırmızı bir şapka beğenip kafasına yerleştirdin. Çok tatlı olmuştu. Rapmonster da sana gülümsedi ve aynaya baktı. Sende ona gülümsedin. Daha sonra yorgunluktan dolayı odana doğru ilerledin. Karşı koridordan jin geliyordur ona gülümsersin ve odanın kapısını açarsın. Tam girerken Jin hızlanır ve kolundan tutup odaya sokar ve kapıyı kapatır.
Seni kolunun arasına almıştır. Sen ürkersin."Ya napıyorsunuz ya PATRONUMSUNUZ siz benim ne diye soktun beni buraya acaba."
Göz devirdin."Asıl sen diğer patronunla nasıl gülüşürsün?" Sinirli ve sorgular şekilde sana bakar.
"Sen şaşırırsın. Ona yakışan bir şapka beğendim ve ona taktım. Çok tatlı durmuştu sadece ona gülüyorduk..."
"Sen benim stilistim değilmisin hmm?"
Sana bakış atıp yakınlaşır.
"E evet öylesinde ben sadece yardım amaçlı yapmıştım. Hemm niye umursuyorsun ki sen seni ilgilendirdiğini sanmıyorum..."
Jin sinirlenir "senle alakalı her şey beni ilgilendirir." Sonra kolunu savurarak dışarı çıkar ve uzaklaşır.
Sen Jin in ne yapmaya çalıştığını düşünüp durursun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanficA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤