V ile hayal et.

4.9K 188 31
                                    


V ile çıkıyorsunuz ve sende bir idolsün fakat V ile şirketleriniz farklı.

Yine bir iş çıkışı, şirketin çıkışında bir grup toplanmış A.R.M.Y leri görürsün. Ellerinde pankart vardır ve sen çıktığında bağırmaya başlarlar sen ve V nin ilişkinizi son vermenizi söyleyerek protesto ederler. Tam sen o kargaşada çıkmaya çalışırken bir A.R.M.Y sana çelme takar ve sen yere kapaklanırsın. Bu duruma epey sinirlenen sen bir hışımla ayağı kalkar ve yüksek bir yere çıkarak a.r.m.y lere seslenirsin.

"A.R.M.Y ler biliyorum V ve (başka bir idol.) Yakıştırıyorsunuz ve onların çıkmasını istiyorsunuz! Ama şöyle bir şey var ki biz V ile çıkıyoruz ve lütfen artık ilişkimize karşı anlayışlı olun ve beni tanımaya çalışın. Lütfen beni kötülemeyin, ben V'yi gerçekten çok seviyorum biliyorum siz de V'ye değer veriyorsunuz ama lütfen artık bizi ayırmaya çalışmayın ve az da olsa V ile beni anlayışla karşılayın, A.R.M.Y'ler V'nin mutlu olmasını istediğinizi biliyorum bırakında mutlu olsun. Sizden tek isteğim bu, ANLAYIŞ!"

Tam bu sırada V seni izliyormuş ve sen onu görmemişsin. Tam inerken V yi görürsün ve ona bakarsın. V sana doğru gelir ve elinden tutup başka bir yere götürür.

" (adın) bu konuşmayı yapmak zorunda değildin! Kendini kimseye açıklamak zorunda değilsin!"

"V özür dilerim ben daha fazla dayanamadım, çok üstüme geliyorlardı...ve ve artık gerçekten..."   sözünü keser ve dudağına yapışır.

"Cesur kızım benim."...

BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin