Bu bölüm bu arkadaş için gelsin inşallah beğenirsin.😊 diğer bölümde suga ama pek beğenmedim hangisini beğenirsen artık. mrscreppy
BTS in canlı yayını vardı ve bir oyun oynuyorlardı. Oyun rastgele bir koreliyi aramak ve onunla konuşmaktı. Keşke seni arasalardı ama bu çok imkansız bir şeydi.Suga rastgele bir numara çevirdi ve aradı. Tam o sırada da senin telefonun çalmaya başlamıştı gerçekten acaba Sugamıydı? Telefonu koşup açtın ve konuşmaya başladın.
Sen- yobuseyo?
Suga- Aa.. merhaba ben Suga..
Oha cidden Sugaydı. Senin numaranı rastgele çevirmişti.
Sen- Suga?
Suga- Evt benim. BTS den. Beni tanıyormusun?
Sen- Ah sen cidden o musun? Suga! Ah çok mutluyum...
Suga- ah iyimisin şok olmadın dimi? Şu an canlı yayındayız bir şey söylemek istermisin?
Sen- Bende canlı yayını izliyordum. Ah inanamıyorum. Sizi seviyorum bangtan boys özellikle seni seviyorum Suga...
Suga- Ahhh saol. Ama benim şimdi kapatmam lazım seni seviyorum army...
Telefonu kapatır. Şoka girersin. Onca insan içinden seni araması çok nadir bir şeyken sen... mutluluktan zıplamaya başlarsın ve canlı yayına geri dönersin.
Canlı yayın bir 5 dk daha sürdükten sonra bitmiştir. Sen hala inanamazsın ama çok az konuştuğunuz için üzülürsün.
Bir 5 dk sonra kakaotalk dan mesaj gelir. Kim diye açar bakarsın. Suga fotoğraflı birisidir. Normal bir fan ismi vardır ve ne yazdığını okursun.
Selam.
Sen- selam. Sen kimsin?
Ben az önce konuştuğun kişiyim...
Sen- az önce?....
Evt az önce telefonda görüştüğün kişi...
Sen- Sugaaa... senmisin cidden. Ama niye ekledin?
Suga- evt benim. Çok hoşuma gittin. Çok da güzelsin. Ekliyim dedim. Hem fazla konuşamadık.
Sen- ah cidden mi?? Suga teşekkür ederim...
Epey bir konuşursunuz. Sonra Suga seni bir yere davet eder.
Suga- seninle tanışmayı çok isterim bu akşam han nehrinde buluşalımmı army?
Sen- Ahh olur. Gelirim hazırlanıyorum...
Hazırlanır çok güzel olursun ve dışarı çıkarsın. Suga senle buluşmak istedi ah çok mutlusundur. Bir an önce han nehrine varır ve beklersin.
Birden arkandan gelir ve gözlerini kapatır.
Suga- kimim Ben??
Sen- ah Suga senmisin??
Suga- Evet...
Elini çeker ve sende ona dönersin.
Suga- ah çok güzelsin army...
Army demesine azcık bozulursun.
Sen- saol sende her zaman yakışıklısın.
Suga sana yakınlaşır.
Suga- senin bu kadar çok güzel olduğunu bilmiyordum... Benimle çıkarmısın?
Sen bir şok daha geçirirsin...
Sen- EVEETT!!.
İnşallah beğenmişsindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤