* -Dün senin saçını çekmemin nedeni ordaki en güzel kim olursa onun saçını çekmekti.. Bende seni güzel buldum...Beni kolumdan çekip kendine çekti.
-benimle çıkarmısın?
Cevap beklemeden dudağıma yapıştı*
Önce karşılık verdim ama onu daha tanımıyordum bu doğru değildi kendime gelip dudaklarından ayrıldım. Ve hiç bir şey söylemeden ordan koşarak ayrılıp sınıfa gittim. Şoka girmiştim koreliler cidden bu kadar sevgili meraklısımı.
Ne yaptım ben ya hem karşılık verdim hem de hemen ordan kaçtım çocuk cevap bekler normal olarak, nasıl bakıcam ben bunun suratına. *ne varmış taş kaya meteor çucuk dhdhd*
Zil çaldı ve Jungkook yanında bir kızla gülüşerek sınıfa girdi. Ne demek oluyor bu? Bana az önce çıkma teklifi etmişti ne yani şimdi bir kızla mı....
Kaşlarımı çatmıştım ama bir dakika ne oluyor bana ben onu sevmiyorum ki hiç bir şeyim değil ne yaparsa yapsın... *aşık oldu herall*Jungkook bana bakarak sırasına geçti bakışları çok iğneleyiciydi, rahatsız ediyordu ve terletiyordu napmaya çalışıyor bu.!
Zil çaldığında kantine gittim ve bir kızla tanıştım çok iyi biriydi aynı sınıftaydık. Birlikte sınıfa çıktık ve yine o lanet jungkook un yanına oturdum. Ah çok sinir bozucuydu bana çıkma teklifi etti ve bir kızla gülüşerek sınıfa girdi pis..... ay tamam sakin noluyor ya aşık felan olamam o züppeye *ellerim kopcak şimdi ddhfhf*
Okul bitti ve eve doğru yürümeye başladım. Bu sırada telefonuma mesaj geldi. Mesajda
-Dikkat et o yolda çok serseri var.
Yazıyordu bu da kimdi bir dk durdum ve mesaj attım
-Sen de kimsin
-Ben jungkook fıstık şanslısın artık numarama sahipsin...
-Numaramı nerden buldun be!
- Tenefüste telefonunu sınıfta unuttun...
-Bak jungkook ne istiyorsun benden anlamıyorum derdin ne?
-......Cevap yazmamıştı çok sinirlenmiştim telefonu cebime koyup bir adım attım ki biri ağzımdan tutarak çekiştirdi.
-Imdaat!
- Şşştt benim jungkook bağırma senle konuşucaklarim var.Seni sıkıştırdı ve kaçma nı engelledi.
-1. Si hala bana cevap vermedin. 2. Si sınıfta yüzünün aldığı hali gördüm o kızla girdiğimde sinirlendiğin belliydi kıskandın, bu da demek oluyorki beni seviyorsun. Ve 3. Sü o kızla aramda bir şey yok rica ettim böyle bir şey yapmasından, tepkini merak ediyordum. 4. Bodrumda bana karşılık verdin hala bir cevap bekliyorum...Çok terlemiştim ve cevap veremiyordum. Sanırsam bende hoşlanıyordum ama yinede cevap veremedim.
Jk- Tamam peki şöyle yapalım öpücüğüme karşılık verirsen cevabımı almış olucam vermezsen de.... giderim....
Bunu dedikten sonra dudağıma yapıştı. Şoka girmiştim ve bir şey yapmıyordum hala bilmiyorum ne yapmam gerektiğini.
Karşılık vermeyince dudaklarımdan ayrıldı ve kafasını döndürüp gidecekken daha fazla düşünmeyip kararımı verdim ve geri çekip öpmeye başladım. Mutlu olmuştu, bende mutlu oldum ve beni daha sonra eve bıraktı ve tüm gece mesajlaştık...
Son
Inşallah beğenirsiniz yb nin gelmesi epey uzun sürdü özür dilerim okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
Hayran KurguA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤