Bu bölümü @jungkookselin in isteği üzerine yazıyorum beğenirsin umarım. Geç oldu kusura bakma.🙂
Ev arkadaşın'ın ismi Soo-min olsunEv arkadaşın Soo-min ile dışarı çıkmıştınız. Dün gece kar yağmış ve halada yağmaya devam ediyordur. Sizde karı değerlendirip çok güzel bir parka gittiniz. Beklemediğin bir şey vardı parkta bir grup erkek te oynuyordu. Soo-min e bir bakış attın gitmesek mi diye.
Soo-min- Yok daha neler (adın) onlar yüzünden eğlencemi bozamam.
Dedi ve parka girip eğlenmeye başladı sen de ona ayak uydurdun. Epey bir eğleniyordunuz ve diğer erkeklerinde seslerine göre onlarda epey eğleniyorlardı.
Bir ara arkandan birinin bağırmasını duydun tam arkandaydı arkasına dönüktü sen tam bakarken Soo-Min kafana bir kar topu geçirdi ve sen sarsılıp yere düştün. Yerde oturup kafanı ovdun ve yere düştüğünü arkandaki çocuk farketmişti ki sana yaklaşıp gülümseyerek kaldırdı.
Cocuk- sende mi kafana yedin dedi gözleri sana çok güzel bakıyordu. Bir şey diyemedim ve azından bir kaç kelime çıktı.
(Sen)- E-evet teşekkür ederim.
Dedin ve Soo-Min e geri döndün.
(Sen)- seni gerizekalı niye aniden öyle atıyorsun diyip kar topuyla kovalamaya başladın. Soo-min de sana bağırarak koşturuyordu.
Soo-min- Ne biliyim kafana geleceğini ya kovalamaa!
Sen durup kaçmakta olan Soo-min in kafasına kar topunu geçirdin. Güzel bir atıcıydın evet. Kafasına gelen topla kafasını ovan Soo-min e kahkaha attın.
Soo-min- peki demek böyle oynuyoruz...
Siz eğlenirken orda olan çocuklarda sizi duyuyordu ve dikkatlerini çekmiştiniz.
V- ah ne güzel eğleniyorlar...
Jimin- biz eğlenmiyoruz sanki ahaha.Jimin bunları dedikten sonra V nin kafasına bir tane geçirdi ve kaçmaya başladı. Ve tabiki öcünü almak isteyen V ise Jimin yerine yanlışlıkla kar topunu jungkook a isabet ettirdi ve parkta koşturmaca başladı.
Soo- min in elindeki kar topuyla sana doğru yürüyordu sen de geriye doğru kaçıyordun ve tam bir adım daha atmıştın ki o çocuklardan birinin üstüne düştün ve kendinizi yerde buldunuz. Soo-min in attığı kar topu ise siz düştüğünüz için jimine isabet etmişti...
Şu an ki durumundan çok utanmış ve hareket edememiştin.
Jungkook- kalksana üstümden can çekişıyorum... ahh...
Şu an ki durumda nerde oturduğuna baktın ve olamaz... tahmin edin neresinde oturuyordun...
Jungkook un şeyisin in üstünden kalktın ve özür diledin.Sen- ahh özür dilerim cidden özür dilerim. Ayyy acıdımı?
Bir de acıdımı diye sormuştun ve Jungkook sana dik dik bakmaya başladı.
Jungkook- sence... çok mu merak ediyorsun? Evet acıdı ayyşş bunuda mı yaşayacaktım.
Siz o durumdayken bir bağrışma duydun.
Jimin- heeyyy senn!! görürsün sen şimdi.!
Soo-mi- yaa!!
Soo- min ve adını bilmediğin çocuk koşturuyorlardı. Sende yorulduğun için bir banka oturdun ve onları izlemeye başladın. Sonra yanına o çocuk geldi ve oturdu, üstüne düştüğün çocuktu.
Çok utanıyordun çünkü sana hem yardım etmişti ve üstüne, karşılık yerine senden bir darbe yemişti. Bunun için çok utanıyordun.Sen- çok özür dilerim iyisiniz değil mi.
Jungkook- evet iyiyim sen iyimisin? Kolunun üstünde üstüme düştüğünü gördüm koluna bir bakıyımmı? Incinmis olabilir. Bu arada adım jungkook
Sen de ismini söyledin ve o bunu dedikten sonra cidden kolunun acıdığını hissettin. Ve yüzünü buruşturdun.
Jungkook kolunu açıp baktı ve bir şey varmı diye dokundu. Sen dokunmasina karşılık acı hissettın ve gözlerini sıktın.
Jungkook gözlerini kapattığını farketti ve dudağına bir öpücük kondurdu.
Şaşırdın ve ne yaptığına baktın.
Jungkook- erkekliğimi mafettikten sonra seni bırakırmıyım sandın.
Dedi ve göz kırptı ve sana bir kağıt verdi.
Jungkook- haberleşiriz... sevgilim....Sen- N- ne ne? Ne sevgilimi?
Soruna cevap vermeden uzaklaştı ve diğer arkadaşlarının yanına gitti.
Çok şaşırmıştın. Fena bir çocuk değildi ama... Soo-min i de alıp eve döndün ve ona mesaj attın
Sen- *Ne demek sevgilim? Ne demek istiyorsun*
Jungkook- *ahh seni hemen bırakmam fıstık... benimle çıkarmısın çok hoşuma gittin...*
Biraz sinirlendin ve düşünüp mesaj attın.
Sen- *denemekten zarar gelmez*
O günden sonra sevgili oldunuz ve sürmiceni sanarken ona deli gibi aşık oldun...
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionA.R.M.Y ler BTS ile güzel hayalller hayal etmek mi istiyorsunuz? Kitabımı okuyabilirsiniz. A.R.M.Y olarak biasım Jungkook kookiem❤